کد خبر: 45049 A

نخستین تصاویر کالین فارل در نقش پنگوئن/ همراهی روئی کراویتز و رابرت پتینسون

نخستین تصاویر کالین فارل در نقش پنگوئن/ همراهی روئی کراویتز و رابرت پتینسون

به‌تازگی تصاویری منتشر شده که در آن شاهد ظاهر متفاوت کالین فارل هستیم که احتمالا به نقش پنگوئن در فیلم The Batman ارتباط دارد.

ایران آرت، اواسط این ماه بود که سرانجام رسما تایید شد که کالین فارل قرار است نقش شخصیت شرور و منفی پنگوئن را در فیلم The Batman (بتمن) بازی کند. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که اولین تصاویر از ظاهر پنگوئن فاش شده باشد. در تصاویر تازه منتشر شده شاهد حضور کالین فارل هستیم که ظاهر بسیار متفاوتی را دارد. در این تصاویر که در لس آنجلس گرفته شده، فارل اضافه وزن زیادی آورده و همچنین مو نقره‌ای رنگی دارد که ظاهرا قرار است در فیلم Batman با این شکل حضور پیدا کند. به‌تازگی مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman در شهر لندن رسما آغاز شده که در اولین تصاویر منتشر شده، شاهد حضور پتینسون نیز بودیم و در یک تصویر شخصی حضور داشت که گفته می‌شد ممکن است شخصیت پنگوئن باشد که از نظر ظاهری بی‌شباهت به فارل نیست، اما از نظر هیکلی کمی متفاوت هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

به گزارش زومجی، علاوه‌بر فارل، رابرت پتینسون در نقش بروس وین (بتمن)، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، پیتر سارسگارد در نقش هاروی دنت (دو چهره)، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون، دیگر بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Batman تایید و اعلام شده است. مت ریوز، کارگردان آثاری چون فیلم Let Me In (بگذار وارد شوم)، فیلم Dawn of the Planet of the Apes (طلوع سیاره میمون‌ها) و فیلم War for the Planet of the Apes (جنگ برای سیاره میمون‌ها)، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم جدید بتمن را بر عهده دارد.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

بتمن کالین فارل رابرت پتینسون زوئی کراویتز پنگوئن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین