کد خبر: 45054 A

"پسران بد 3" رکورد زد/ فروش 73 میلیون دلاری اثر ویل اسمیت

"پسران بد 3" رکورد زد/ فروش 73 میلیون دلاری اثر ویل اسمیت

فیلم سینمایی "پسران بد ۳" با فروش خوبی که داشت بعد از فیلم سنیمایی "تک تیرانداز آمریکایی" بهترین فروش تاریخ درهفته مارتین لوتر کینگ را رقم زد.

ایران آرت، فیلم سینمایی "پسران بد ۳" در گیشه آمریکای شمالی بسیار موفق بوده و فراتر از پیش بینی‌ها با ۷۳.۴ میلیون دلار بیشترین فروش فیلم‌های در حال اکران را رقم زده است.

سومین قسمت از این فیلم اکشن و کمدی با نقش آفرینی ویل اسمیت و مارتین لارنس با فروشی که از روز جمعه تا دوشنبه داشته است به عنوان بزرگترین افتتاحیه برای یک فیلم رده سنی بزرگسال که از کمپانی سونی منتشر شده شناخته می‌شود. همچنین در لیست بهترین افتتاحیه‌های ماه ژانویه "پسران بد ۳" در رتبه دوم و پشت سر فیلم سینمایی "تک تیرانداز آمریکایی با ۱۰۷ میلیون دلار قرار می‌گیرد. این فیلم روز جمعه ۲۳.۵ میلیون دلار، روز شنبه ۲۱.۶ میلیون دلار، ۱۷.۱ میلیون دلار روز یکشنبه و در حدود ۱۱ میلیون دلار در روز دوشنبه فروخته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، این میزان از فروش در حدود ۲ برابر پیش بینی‌های اولیه‌ای است که برای این فیلم در نظر گرفته می‌شد که به این ترتیب توانست سه رقیب اصلی خود یعنی "دولیتل" با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری، "۱۹۱۷" برنده گلدن گلوب و مدعی اسکار ۲۰۲۰ و همچنین فیلم سینمایی جومانجی را پشت سر بگذارد.

فیلم‌ها در گیشه این هفته  در حدود ۲۰۹ میلیون دلار فروختند تا گیشه داخلی آمریکا ۶۴۲ میلیون دلار فروش داشته باشد. به این ترتیب تا کنون گیشه سال ۲۰۲۰ نسبت به سال گذشته در زمانی مشابه ۱۲ درصد افزایش داشته است. فیلم سنیمایی "شیشه" به کارگردانی ام نایت شایلامان سال گذشته ۴۶ میلیون دلار فروخته بود که البته پایین‌تر از انتظار بود و فروش گیشه سال ۲۰۱۹ از ۲۰۱۸ عقب افتاد.

کمپانی یونیورسال در این هفته هم موفقیت و هم شکست را تجربه کرد. "دولیتل" اولین فیلم پرخرج و شکست خورده سال است، اما فیلم سینمایی "۱۹۱۷"که نامزدی‌های زیادی را به دست آورده و موفق به دریافت جایزه گلدن گلوب نیز شده تا کنون ۸۱ میلیون دلار در گیشه داخلی فروش داشته است.

 

ویل اسمیت تک تیرانداز آمریکایی پسران بد 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین