کد خبر: 45147 A

دیدار ابرقهرمانانه ستاره‌های "بازی تاج و تخت"/ عکس

دیدار ابرقهرمانانه ستاره‌های "بازی تاج و تخت"/ عکس

کیت هرینگتون و ریچارد مدن که در سریال "بازی تاج و تخت" نقش فرزندان راب استارک را بازی می‌کردند در فیلم ابرقهرمانی "جاودانان" همبازی شده‌اند.

ایران آرت: ریچارد مدن و کیت هرینگتن بازیگران "بازی تاج‌وتخت" (Game of Thrones) در پشت صحنه‌ی فیلمبرداری "جاودانان" (The Eternals) مارول در لندن با یکدیگر دیدار کردند. آن‌ها شهرت خود را مدیون بازی در نقش "راب استارک" و "جان اسنو" در سریال فانتزی شبکه‌ی HBO هستند.

فیلم "جاودانان" گروه جدیدی از ابرقهرمانان را معرفی خواهد کرد که نوعی "بیگانگان باستانی‌" بوده و از قرن‌ها پیش روی زمین ساکن‌‌اند. در خیابان‌های تاریک لندن، مدن به نظر در حال اجرای یک صحنه‌ی بدلکاری است و با لباس تیره رنگ در هوا معلق دیده می‌شود.

به گزارش 30نما، مارول به صورت رسمی داستان فیلم را اوایل ژانویه فاش کرد: ""جاودانان" استودیوی مارول گروه جدیدی از ابرقهرمانان در "دنیای سینمایی مارول" را معرفی می‌کند، بیگانگانی باستانی که هزاران سال مخفیانه روی زمین ساکن بوده‌اند. به دنبال وقایع "انتقام‌جویان: آخر بازی"، حادثه‌ای غیرمنتظره آنان را وادار می‌کند از مخفی‌گاه بیرون آمده تا در مقابل "منحرفین/دیوینت‌ها" (The Deviants) باستانی‌ترین دشمن بشر متحد شوند.

4

دیگر ستارگان فیلم شامل "جما چان" در نقش "سرسی"، "کمیل نانجیانی" در نقش "کینگو"،‌ "لورن ریدلاف" در نقش "ماکاری"، "برایان تایری هنری" در نقش "فاستوس"، "سلما هایک" در نقش "ایجک"، "لیا مک‌هیو" در نقش "اسپریت"، "دان لی" در نقش "گیلگامش"، "بری کیوگان" در نقش "درویگ"، و "انجلینا جولی"‌ در نقش "تنا" می‌شوند. هرینگتن و مدن به ترتیب نقش "دین ویتمن" و "ایکاریس" را بازی می‌کنند.

1

3

کارگردانی فیلم به "کلوئی زائو" سپرده شده که فیلم تحسین‌شده‌ی "سوارکار" (The Rider) را در جشنواره‌ی ساندنس اکران کرد. دیزنی "جاودانان" را در تاریخ ۶ نوامبر ۲۰۲۰ (۱۵ آبان ماه ۱۳۹۹) اکران می‌کند.

2

5

 

آنجلینا جولی بازی تاج و تخت کیت هرینگتون ریچارد مدن راب استارک جاودانان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین