کد خبر: 45151 A

از دیدار با اسکورسیزی بزرگ تا ۶ نامزدی در اسکار

از دیدار با اسکورسیزی بزرگ تا ۶ نامزدی در اسکار

"پارازیت" به‌ تازگی موفق شده است جایزه‌ی بهترین تیم بازیگری را از طرف انجمن بازیگران فیلم از آن خود کند.

ایران آرت: بونگ جون هو، کارگردان فیلم "پارازیت" از همکاری جدید خود با شبکه (HBO) در تولید یک مینی سریال از فیلم پرافتخار "پارازیت" می‌گوید.

فیلم "پارازیت" یا انگل (Parasite) را می‌توان یکی از بزرگ‌ترین آثار سینمایی سال‌های اخیر دانست؛ فیلمی که توانست هم در زمان اکران خود به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند و هم بعدها در مراسم مختلف به نامزدی‌ها و جوایز زیادی برسد. بونگ جون هو، کارگردان فیلم به‌تازگی گفتگوی کوتاهی انجام داده و در بخشی از آن به صحبت پیرامون سریال "پارازیت" هم پرداخته است.

به گزارش پانا، فیلم "پارازیت" به‌تازگی موفق شده است جایزه‌ی بهترین تیم بازیگری را از طرف انجمن بازیگران فیلم از آن خود کند و از طرف دیگر هم هفته‌ی گذشته شاهد حضور پررنگ این فیلم کره‌ای بین نامزدهای اسکار بودیم؛ موضوعی که در مصاحبه‌ی کوتاه با بونگ جون هو نیز مطرح شده است:

کسب ۶ نامزدی در مراسم اسکار امسال چه حسی دارد؟

واقعاً حس لذت‌بخشی است، مخصوصاً نامزدی در بعضی بخش‌های فنی. البته همه‌ی ما فکر می‌کردیم سونگ کانگ هو نیز برای بخش بازیگر مکمل مرد نامزد شود و نامزد نشدن او باعث ناامیدی ما شد. او از ابتدا تا انتهای فیلم همراه ما بود و در تمام لحظات تولید آن حضور داشت.

برجسته‌ترین بخش فصل جوایز برای شما چه چیزی بوده است؟

دوره‌ای بود که در عرض سه روز، چهار بار با مارتین اسکورسیزی ملاقات کردم و این واقعاً چیزی نیست که بتوانید هر روز در زندگی خود تجربه کنید.

خیلی از صحبت‌هایی که در مراسم مختلف کرده‌اید، تبدیل به مباحثی داغ در فضای مجازی شده‌اند. در این زمینه چه نظری دارید؟

من در هیچ‌کدام از شبکه‌های اجتماعی حضور ندارم و از این قضیه خبر نداشتم، ولی واقعاً خوشحالم که مردم در این مورد به بحث و گفت‌وگو می‌پردازند. این‌طور که با مطالعه‌ی بعضی مقالات متوجه شده‌ام، مخاطبان جوان سینما در آمریکا به‌شدت از فیلم لذت برده‌اند و این واقعاً عالی است.

چطور شد که تصمیم گرفتید به‌سراغ تولید سریال "پارازیت" برای شبکه اچ بی او (HBO) بروید؟

در سینما محدودیت زمانی برای روایت داستان خود دارید و باید آن را در عرض دو ساعت به پایان برسانید. ولی در فیلم انگل داستان‌های زیادی وجود داشتند که بین سکانس‌های مختلف فیلم اتفاق می‌افتادند و همین‌طور ماجراهایی که در ارتباط با شخصیت‌های فیلم وجود داشتند و فرصت روایت آن‌ها را در فیلم نداشتیم. من خیلی دوست داشتم که می‌توانستم همه‌ی این داستان‌ها را در فیلمی ۵،۶ ساعته روایت کنم و اکنون این کار توسط مینی‌سریال انگل امکان‌پذیر می‌شود. چیزی مثل فنی و الکساندر (Fanny and Alexander) اثر اینگمار برگمان که درکنار نسخه‌ی سینمایی خود، در قالب مینی‌سریالی تلویزیونی هم پخش شد. بنابراین قصد داریم با سریال "پارازیت" اثری باکیفیت تولید کنیم که فرصت بیشتری برای داستان‌گویی در اختیار ما قرار می‌دهد.

پارازیت اچ بی او بونگ جون هو فیلم انگل انگل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین