کد خبر: 45210 A

تیزر کوتاه "زندگی چراغ"را ببینید/نوستالژی Toy Story 4

تیزر کوتاه "زندگی چراغ"را ببینید/نوستالژی Toy Story 4

دیزنی پلاس و پیکسار اولین تریلر انیمیشن Lamp Life نام دارد، منتشر کرده‌اند.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Lamp Life (زندگی چراغ) منتشر شده است. این انیمیشن کوتاه در واقع یک داستان کوتاه از زندگی بو پیپ است که براساس انیمیشن Toy Story 4 (داستان اسباب بازی 4) توسط استودیوی انیمیشن‌سازی پیکسار برای سرویس استریم دیزنی پلاس تولید شده و در این تریلر شاهد اتفاقاتی هستیم که برای بو پیپ رخ داده است. او در واقع در حال تعریف کردن داستان زندگی خود از زمان جدایی‌اش از وودی تا چگونگی رسیدن به مغازه آنتیک در این شهر کوچک است که در این تریلر شاهد اتفاقات بامزه‌ای نیز هستیم. انیمیشن کوتاه Lamp Life قرار است در تاریخ ۳۱ ژانویه ۲۰۲۰ (۱۱ بهمن امسال) از دیزنی پلاس منتشر شود و شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

به گزارش زومجی، انیمیشن Lamp Life اولین انیمیشن کوتاه Toy Story 4 نیست که برای سرویس استریم Disney Plus تولید شده و پیش از این انیمیشن Forky Asks a Question در ۱۰ قسمت تولید و منتشر شده بود که در طول این قسمت‌های کوتاه، فورکی در مورد زندگی، غذا و چیزهای مختلفی سوال می‌کند و به دنبال جواب است. همچنین پیکسار ۶ انیمیشن کوتاه دیگر در قالب پروژه SparkShorts برای دیزنی پلاس تولید و منتشر کرده که قرار است انیمیشن‌های کوتاه بیشتری براساس این پروژه تولید شود. همچنین پوستری از انیمیشن Lamp Life نیز منتشر شده که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را نیز مشاهده کنید:

زندگی چراغ

در هر حال انیمیشن‌های کوتاه براساس شخصیت‌های انیمیشن Toy Story (داستان اسباب بازی) تاکنون یکی از بخش‌های مورد توجه برنامه‌های اورجینال دیزنی پلاس در کنار سریال The Mandalorian (مندالوریان‌) و فصل هفتم سریال Star Wars: The Clone Wars (جنگ ستارگان: جنگ های کلون) بوده است. علاوه‌بر این، پیکسار در حال ساخت سریال Monsters at Work (هیولاها در محل کار) برای دیزنی پلاس نیز است که این سریال انیمیشنی قرار است در سال ۲۰۲۰ از این سرویس استریم منتشر شود.

 

دیزنی داستان اسباب بازی 4 زندگی چراغ Toy Story 4 Lamp Life
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین