کد خبر: 45224 A

جنیفر لوپز به آناکوندا برمی‌گردد؟

جنیفر لوپز به آناکوندا برمی‌گردد؟

"آناکوندا" که جنیفر لوپز در آن ایفای نقش کرده است در زمان خودش با استقبال منتقدین همراه نشد و چندین جایزه‌ی تمشک طلایی هم دریافت کرد.

ایران آرت: فیلم ترسناک "آناکوندا" (Anaconda) که اواخر دهه‌ی ۱۹۹۰ اکران شد توسط کلمبیا و سونی پیکچرز ریبوت می‌شود. استودیوی سونی با به خدمت گرفتن "ایوان داتری" که سابقه‌ی نویسندگی در "توم ریدر" و "سفیدبرفی و شکارچی" را دارد، در حال توسعه‌ی تولید پروژه‌ای امروزی براساس فیلم کالت "آناکوندا" است. تهیه‌کنندگان فیلم هنوز معرفی نشده‌اند.

فیلمی که در سال ۱۹۹۷ با بازی "جنیفر لوپز"، "آیس کیوب"، "جان وویت"، "اریک استالتز"، "اوون ویلسون"، "کاری ورر" و "جاناتان هاید" اکران شد، داستانی در مورد گروهی از مستندسازان در آمازون روایت می‌کرد که به یک شکارچی در جستجوی آناکوندای افسانه‌ای برمی‌خورند.

به گزارش 30نما، این فیلم که با استقبال منتقدین همراه نشد و چندین جایزه‌ی تمشک طلایی هم دریافت کرد، در میان مخاطبین به محبوبیت رسید و با آنان ارتباط برقرار کرد. در سال‌های بعد دنباله‌هایی هم برای آن ساخته که شد یکی از آن‌ها روی پرده رفت و سه عنوان دیگر مستقیماً در شبکه‌ی نمایش خانگی عرضه شد. "هالیوود ریپورتر" به نقل از منابع نزدیک به سونی می‌نویسد که این فیلم یکی از سودآورترین عناوینی است که استودیو در اختیار دارد.

1

فیلم جدید نه یک دنباله یا بازسازی بلکه یک ریبوت خواهد بود. سونی امیدوار است که از این پروژه فیلمی مانند "مگ" (The Meg) بسازد. "مگ" با بازی "جیسون استاتهام" بیش از نیم میلیارد دلار فروخته است.

داتری در سال ۲۰۱۲ در نگارش فیلمنامه‌ی "سفیدبرفی و شکارچی" نقش داشت. در آن فیلم "شارلیز ترون"، "کریس همسورث" و "کریستن استوارت" بازی کردند. او سابقه‌ی همکاری در "سنت‌شکن" (Divergent) با بازی "شیلین وودلی"، "لاک‌پشت‌های نینجای نوجوان" و "توم ریدر" (Tomb Raider) با بازی "آلیسیا ویکاندر" را دارد.

 

جنیفر لوپز آناکوندا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین