کد خبر: 45326 A

پوستر "مولان" رونمایی شد/ جت لی امپراطور شد!

پوستر "مولان" رونمایی شد/ جت لی امپراطور شد!

شرکت والت دیزنی پوسترهای جدیدی از فیلم Mulan با محوریت شخصیت‌های آن منتشر کرده است.

ایران آرت، طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت والت دیزنی به‌تازگی تعداد پوستر جدید از شخصیت‌های فیلم مولان (Mulan) منتشر کرده است که بسیار زیبا هستند. این پوسترها شش شخصیت اصلی فیلم را که شامل لیو ییفی در نقش مولان، دونی ین در نقش فرمانده تانگ و جت لی در نقش امپراطور هستند، نشان می‌دهند. این پوسترها علاوه‌بر این‌که به‌صورت بسیار زیبا و هنری طراحی شده‌اند، بلکه حس و حال و سبک این فیلم لایو اکشن را نیز به‌خوبی منتقل می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید این پوسترهای جدید را مشاهده کنید:

مولان

مولان

به گزارش زومجی، همان‌طور که در پوسترها نیز مشاهده می‌کنید، هریک از این کاراکترها به حالتی خصمانه و رو به دوربین ایستاده‌اند و به زیبایی تمام طراحی شده‌اند. همچنین هریک از آن‌ها یک چاقو یا شمشیر نیز در دست دارند که تصویر مولان در تمامی آن‌ها منعکس شده است. این اولین باری است که تصویر کامل و دقیقی از برخی شخصیت‌ها مانند ژیان لیانگ با بازی گونگ لی و بوری خان با بازی جیسون اسکات لی می‌بینیم. نیکی کارو، کارگردان فیلم McFarland, USA (مک‌فارلند، آمریکا)، کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از الیزابت مارتین، لورن هینک، ریک جافا و آماندا سیلور، بر عهده داشته است. 

فیلم Mulan برای اکران در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. همچنین در ماه آذر امسال دومین تریلر رسمی فیلم مولان منتشر شده بود.

والت دیزنی مولان جت لی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین