کد خبر: 45341 A

تصمیم تازه مارول خبرساز شد/ لغو دو سریال انیمیشن

تصمیم تازه مارول خبرساز شد/ لغو دو سریال انیمیشن

مارول و شبکه هولو تصمیم به لغو ساخت سریال Tigra and Dazzler و سریال Howard The Duck پیش از انتشار آن گرفته‌اند.

ایران آرت، شبکه استریم هولو (Hulu) و بخش تلویزیونی مارول از همکاری با یکدیگری برای ساخت چهار سریال انیمیشنی بزرگسالانه جدید خبر داده‌ بودند. این چهار انیمیشن سریالی قرار بود شامل سریال MODOK، سریال Hit-Monkey، سریال Howard the Duck و سریال Tigra and Dazzler باشد. همچنین یک کراس‌اور به‌نام The Offenders برای این چهار سریال نیز قرار بود ساخته و منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دو سریال از ۴ سریال انیمیشنی در دست ساخت لغو شده است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، ساخت دو سریال Howard the Duck و سریال Tigra and Dazzler Show رسما و مراحل ساخت آن متوقف شده است. در هر حال سریال MODOK و سریال Hit-Monkey همچنان قرار است تولید و از شبکه Hulu منتشر شوند.

همچنین در حال حاضر وضعیت سریال The Offenders شفاف و روشن نیست، اما با توجه به لغو دو سریال از ۴ انیمیشن سریالی در دست ساخت، بعید به‌نظر می‌رسد که این کراس‌اور نیز ساخته شود. این موضوع خیلی نمی‌تواند عجیب باشد، چرا که بخش تلویزیونی مارول تعطیل شده و از طرفی تمرکز مارول استودیو نیز روی ساخت سریال برای سرویس استریم دیزنی پلاس است و سریال‌های جدید مارول قرار است تحت نظارت کوین فایگی تولید و منتشر شوند. همچنین پیش از این هولو مراحل ساخت سریال Ghost Rider (گوست رایدر) را متوقف و لغو کرده بود. علاوه‌بر این، پخش سریال Runaways (فراری‌ها)، اولین سریال مارولی هولو، نیز در فصل سوم به پایان رسیده است.

به گزارش زومجی، در حال حاضر سریال Helstrom (هل استروم) برای سرویس استریم Hulu در دست ساخت است که این اثر، به اثری تقریبا ترسناک توصیف شده است که فهرست رسمی بازیگران آن در مهر امسال منتشر شده بود. همچنین مدتی پیش فهرست صداپیشگان انیمیشن MODOK منتشر شده که این سریال انیمیشنی قرار است یک اثر کمدی باشد. علاوه‌بر این آثار، سریال The Falcon and the Winter Soldier (فالکون و وینتر سولجر) قرار است اولین سریال مارولی دیزنی پلاس باشد که گفته می‌شود احتمالا در ماه آگوست ۲۰۲۰ (مرداد یا شهریور ۱۳۹۹) منتشر خواهد شد و پس از آن نیز سریال WandaVision (وانداویژن) قرار است در اواخر سال ۲۰۲۰ منتشر شود.

 

 

شبکه هولو مارول هوارد اردک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین