کد خبر: 45359 A

بازیگر نقش دیوید کاپرفیلد: انتخاب من شجاعانه بود

بازیگر نقش دیوید کاپرفیلد: انتخاب من شجاعانه بود

"تاریخچه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد" از ۸ می (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

ایران آرت: دو پتل می‌گوید انتخاب بازیگر برای فیلم جدیدش "تاریخچه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد" بدون در نظر گرفتن نژاد اقدامی بسیار "شجاعانه" بوده است. بازیگر فیلم "شیر" که قرار است در فیلم اقتباس شده از آثار "چارلز دیکنز" نقش اول را بازی کند، به تمجید از "آرماندو ایانوچی" پرداخته است.

او در مصاحبه با "ان‌ام‌ای" می‌گوید: "در اقتباس‌های پیشین، نمی‌توانستم خودم را در این داستان تصور کنم. مطمئناً فکر نمی‌کردم که مرا جذب کند یا با آن ارتباط برقرار کنم، اما دیکنز دنیایی همه‌شمول دارد. هر بار که به هند می‌روم دیکنز را در خیابان‌ها می‌بینم و در عین حال با آمریکا هم مطابقت دارد."

به گزارش 30نما، پتل که در شمال شرقی لندن بزرگ شده می‌گوید از اینکه ببیند کودکان آن منطقه با شخصیت‌ها ارتباط برقرار می‌کنند هیجان‌زده است. در این فیلم نقش‌های "آقای ویکفیلد" و "خانم استیرفورث" را "بندیکت ونگ" و "نیکی اموکا-برد" بازی می‌کنند.

پتل ۲۹ ساله در مورد برگزیده شدن برای نقش اول فیلم می‌گوید: "اگر بگوییم اقدامی جسورانه است کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما این کار به شهامت زیادی نیاز داشت. وقتی که اولین بار با آرماندو دیدار کردم، گفتم: "از این کار اطمینان دارید؟ زیرا باید از تصمیم خود دفاع کنید." او جواب داد: "قطعاً، می‌خواهم به جامعه‌ی بازیگری انگلستان نزدیک شوم. وقتی به تماشای تئاتر می‌روی این پرسش مطرح نمی‌شود. چرا سینما نباید این‌گونه باشد؟"

در این فیلم که از هشتمین رمان دیکنز اقتباس شده بازیگرانی چون "پیتر کاپالدی"، "مورفید کلارک"، "دیزی می کوپر"، "هیو لوری"، "تیلدا سوئینتون"، "بن ویشا" و "گوئندولین کریستی" نقش‌آفرینی کرده‌اند.

"تاریخچه‌ی شخصی دیوید کاپرفیلد" که با بودجه‌ی ۱۵.۶ میلیون دلاری ساخته شده از ۲۴ ژانویه توسط لاینزگیت در بریتانیا روی پرده رفته و از ۸ می (۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹) در آمریکا اکران می‌شود.

 

هالیوود دیوید کاپرفیلد آرماندو ایانوچی دو پتل تاریخچه شخصی دیوید کاپرفیلد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین