کد خبر: 45365 A

مت ریوز خبر داد؛

فیلمبرداری "بتمن" با رابرت پتینسون آغاز شد

فیلمبرداری "بتمن" با رابرت پتینسون آغاز شد

مت ریوز، کارگردان فیلم The Batman، با انتشار تصویری از شروع رسمی مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار خبر داده است.

ایران آرت، ماه گذشته بود که تصاویری از لندن منتشر شد که براساس آن، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman (بتمن) در این شهر آغاز شده است، اما تاکنون شخص رسمی این موضوع را تایید نکرده بود. حال طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم Batman رسما آغاز شده است. مت ریوز، کارگردان و نویسنده فیلمنامه فیلم بتمن، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری فیلم The Batman رسما آغاز شده و او تصویری از اولین روز فیلمبرداری این فیلم از دنیای DC (دی سی) را منتشر کرده است. در این تصویر شاهد قرار گرفتن کلاکت فیلمبرداری روی یک مبل هستیم که نام ریوز به‌عنوان کارگردان و گرگ فریزر با سابقه فیلمبرداری فیلم Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) و فیلم Dune (تل ماسه)، به‌عنوان فیلمبردار روی آن هستیم و شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

تصویر پشت صحنه فیلم The Batman

در این تصویر، علاوه‌بر اینکه نشان می‌دهد مراحل فیلمبرداری از روز گذشته رسما آغاز شده و همچنین نام رسمی فیلم نیز مشخص است، به‌نظر می‌رسد که این صندلی در املاک وین قرار داشته باشد که قابل انتظار است که در این صحنه رابرت پتینسون، بازیگر نقش بروس وین نیز حضور داشته باشد. با اینکه فیلم The Batman قرار است یک ریبوت باشد، اما وجود صحنه‌های مشابه غیر قابل اجتناب است و می‌توان امیدوار بود که در آینده تصاویر بیشتری از پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم که می‌تواند حاوی اطلاعات خوبی از فیلم باشد، منتشر شود. همچنین با توجه به تصویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که مراحل فیلمبرداری قسمت جدید فیلم بتمن به‌صورت آزمایشی در ماه گذشته آغاز شده بود. 

به گزارش زومجی، فیلم The Batman به‌کارگردانی مت ریوز، برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. علاوه‌بر پتینسون، زوئی کراویتز در نقش سلینا کایل (کت‌وومن)، جفری رایت در نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو در نقش ادوارد نیگما (ریدلر)، اندی سرکیس در نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل در نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد در نقش هاروی دنت (دو چهره)، جان تورتورو در نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Batman تایید و اعلام شده است.

 

بتمن مت ریوز رابرت پتینسون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین