کد خبر: 45376 A

تقدیر از شارلیز ترون در بورلی هیلتن/ درخشش لبا‌س‌های "چاقوها بیرون" و "جوجو خرگوش"

تقدیر از شارلیز ترون در بورلی هیلتن/ درخشش لبا‌س‌های "چاقوها بیرون" و "جوجو خرگوش"

انجمن طراحان لباس آمریکا علاوه بر اعلام برندگان از شارلیز ترون، بازیگر اسکار نیز تقدیر کرد.

ایران آرت، برندگان بیست و دومین دوره جوایز سالانه انجمن طراحان لباس آمریکا (CDG) در بخش فیلم‌های سینمایی و آثار تلویزیونی، چهارشنبه صبح به‌وقت ایران هتل بورلی هیلتن در لس آنجلس معرفی شدند.

در بخش فیلم‌های سینمایی، "چاقوها بیرون" (جنی ایگن) جایزه برتری در فیلم معاصر را برد. "جوجو خرگوش" (مه‌یز سی. روبیو) جایزه برتری در فیلم تاریخی برد و جایزه برتری در فیلم علمی تخیلی/فانتری به "مالیفیسنت: معشوقه شرارت" (آلن میروینیک) رسید.

در بین این سه فیلم، "جوجو خرگوش" نامزد اسکار بهترین طراحی لباس هم هست و با فیلم‌های "ایرلندی"، "جوکر"، "زنان کوچک" و "روزی روزگاری در هالیوود" رقابت می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، در بخش تلویزیون، طراحان لباس سریال‌های "شیتز کریک"، "خانم میزل شگفت‌آور" و "بازی تاج و تخت"، به ترتیب در بخش‌های بهترین طراحی لباس یک سریال معاصر، بهترین طراحی لباس یک سریال تاریخی و بهترین طراحی لباس یک سریال علمی تخیلی/فانتری جایزه دریافت کردند.

به گزارش ورایتی، میندی کالینگ مجری این دوره مراسم CDG بود که با تقدیر از شارلیز ترون بازیگر، مری الن فیلدز طراح لباس پرکار، مایکل کاپلان طراح لباس که فیلم "جنگ‌های ستاره‌ای: خیزش اسکای‌واکر" را روی پرده دارد و آدام مکی کارگردان و تهیه‌کننده ("کسری بزرگ" و "معاون") همراه بود.

کاپلان جایزه یک عمر دستاورد را دریافت کرد. این جایزه را جی.جی. آبرامز به او اعطاء کرد. آن‌ها در پروژه‌های مختلف ازجمله "جنگ‌های ستاره‌ای" و "سفر ستاره‌ای" ("پیشتازان فضا") همکاری نزدیک داشته‌اند.

جایزه "همکار برجسته" انجمن طراحان لباس به مکی رسید. این جایزه به افرادی اعطاء می‌شود که حمایت قاطع از طراحی لباس و همکاری خلاقانه با طراحان لباس را ثابت کرده‌اند.

CDG همچنین با اعطای جایزه اسپاتلایت از ترون تقدیر کرد. این جایزه را جان لیسگو هم‌بازی ترون در فیلم "خبر تکان‌دهنده" به او اعطاء کرد.

ترون طراحان لباس را که با او همکاری کرده‌اند تحسین کرد و به شوخی گفت هنوز لباس بلندی را که کالین اتوود برای او در فیلم "سفیدبرفی و شکارچیان" طراحی کرد به تن می‌کند. او گفت: هر روز می‌پوشم. بچه‌هایم عاشق آن هستند.

جایزه "خدمت برجسته" به فیلدز اعطاء شد که در بیش از 250 فیلم و سریال همکاری کرده است.

اسامی برنده‌های CDG در بخش فیلم بلند سینمایی به این شرح است:

برتری در فیلم معاصر: "چاقوها بیرون"، جنی ایگن

دیگر نامزدها: "یک روز زیبا در محله"، آرجون پاسین / "گوش‌برها"، میچل تراورز / "The Laundromat"، آلن میروینیک / "کوئین و اسلیم"، شینا تورینی

برتری در فیلم تاریخی: "جوجو خرگوش"، مه‌یز سی. روبیو

دیگر نامزدها: "اسم من دولمایت است"، روث ای. کارتر / "دانتن ابی"، آنا ماری اسکات رابینز / "روزی روزگاری در هالیوود"، آریان فیلیپس / "راکت‌من"، جولیان دی

برتری در فیلم علمی تخیلی/فانتری: "مالیفیسنت: معشوقه شرارت"، آلن میروینیک

دیگر نامزدها: "علاءالدین"، مایکل ویلکینسن / "انتقامجویان: آخر بازی"، جودیانا ماکوفسکی / "کاپیتان مارول"، سانیا ام. هیز / "جنگ‌های ستاره‌ای: خیزش اسکای‌واکر"، مایکل کاپلان

 

شارلیز ترون چاقوها بیرون جوجو خرگوش انجمن طراحان لباس آمریکا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین