کد خبر: 45381 A

ماجرای گم شدن سابقه 21 ساله ساناز سماواتی/ اعتراض خانم بازیگر به صدا و سیما

ماجرای گم شدن سابقه 21 ساله ساناز سماواتی/ اعتراض خانم بازیگر به صدا و سیما

ساناز سماواتی از گم شدن سابقه 21 ساله خود در صدا و سیما صحبت کرد.

ایران آرت، بازیگر سینما و تلویزیون گفت: امیدوارم که فضای کار در صداوسیما مثل گذشته شود که دست بازیگران برای انتخاب هر نقشی بازتر از الان بود.

ساناز سماواتی می‌گوید: این اواخر عده‌ محدود و گروه خاصی در حال کار کردن هستند. در حالیکه من خودم را بچه تلویزیون می‌دانم و توقعم از تلویزیون خیلی بیشتر از اینها است که از ما حمایت کند و ما را فراموش نکند.

او با گلایه از پیشنهادهای تلویزیونی خود گفت: امیدوارم که فضای کار در صداوسیما مثل گذشته و بیست سال پیش شود. آن زمان دست بازیگران برای انتخاب هر نقشی بازتر از الان بود و دلیلش هم میزان تولیدات در آن موقع بود.

به گزارش فارس، این بازیگر همچنین افزود: با ۲۸ سال سابقه کاری جوانی و نوجوانیم را در راهروهای صداوسیما گذراندم، اما تازه ۷ سال است که بیمه شدم و سوالم این است که این ۲۱ سال که من در تلویزیون کار کردم کجا رفت؟

وی ادامه داد: خیلی وقت‌ها برایم پیش آمده زمانیکه برای تمدید کارتم به خانه سینما می‌روم به من می‌گویند شما بازیگر تلویزیون هستید. در حالیکه برای یک بازیگر هیچ فرقی ندارد که کارش در سینما پخش شود یا تلویزیون چراکه جزو بازیگرهایی هستم که با دوربین‌های نگاتیوی کارم را شروع کردم.

بازرس انجمن صنفی بازیگران سینما و تلویزیون ایران در ادامه نیز اظهار داشت: این تقسیم بندی‌هایی که بعضا شنیده می‌شود و به یک بازیگر می‌گویند تو سینمایی هستی و به دیگری می‌گویند تو تلویزیونی کاملا اشتباه است. بازیگر، بازیگر است. شاید گریم صحنه تئاتر با تلویزیون متفاوت باشد و ... اما بازیگر چیزی از خودش به واسطه تغییر مدیوم کم نمی‌گذارد.

صدا و سیما ساناز سماواتی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین