کد خبر: 45400 A

نخستین تیزر "سریع و خشن 9" منتشر شد/ فیلم

نخستین تیزر "سریع و خشن 9" منتشر شد/ فیلم

شرکت یونیورسال پیکچرز اولین تیزر تریلر و پوستر رسمی فیلم Fast and Furious 9 را منتشر کرد. تریلر اصلی روز جمعه منتشر خواهد شد.

ایران آرت، اواخر ماه آذر امسال بود که مشخص شد اولین تریلر فیلم Fast and Furious 9 (سریع و خشمگین 9) قرار است در حاشیه یک رویداد اختصاصی که در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) در شهر میامی برگزار می‌شود، منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر و پوستر رسمی قسمت نهم فیلم Fast and Furious (سریع و خشمگین) منتشر شده است. در این تیزر تریلر کوتاه که به‌تازگی شرکت یونیورسال پیکچرز آن را منتشر کرده، شاهد بازگش دومنیک تورتو با بازی وین دیزل هستیم که در حال صحبت با پسرش در مورد ماشین است که پسر او برایان نام دارد.

در ادامه شخصیت لتی با بازی میشل رودریگز را شاهد هستیم که گردنبندی که دومنیک به او داده بود، را به برایان می‌دهد تا از او محافظت کند. در ادامه شاهد نمای کوتاهی از دومنیک هستیم که در حال فشار دادن گردنبند داده شده به برایان است. تریلر کامل و رسمی فیلم Fast and Furious 9 قرار است روز جمعه این هفته منتشر شود. بااین حال، هنوز نام رسمی قسمت نهم فیلم Fast and Furious مشخص نشده و انتظار می‌رود در روز جمعه نام این قسمت نیز رسما اعلام شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

اگرچه اطلاعات خیلی زیادی از داستان و اتفاقات فیلم Fast and Furious 9 در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که دواین جانسون قرار نیست بازگردد، اما این گردنبند ظاهرا نقش مهمی در اتفاقات فیلم دارد؛ چرا که در اولین پوستر رسمی منتشر شده از قسمت نهم فیلم Fast and Furious شاهد حضور دومنیک هستیم که گردنبند در ماشین او آویزان شده است. نزدیک‌ترین پیش‌بینی در مورد این قضیه این است که برایان احتمالا توسط گروهی دزدیده یا گروگان گرفته می‌شود و حال دومنیک تورتو باید دوباره به دل جاده بزند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

پوستر فیلم Fast and Furious 9

وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، هلن میرن، جان سینا، مایکل روکر، فرانسیس انگانو، اوسونا، کاردی بی، فین کول، آنا ساوای و وینی بنت، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Fast and Furious 9 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. قابل انتظار است که بازیگران اصلی فیلم نیز در این رویداد حضور داشته باشند. جاستین لین، کارگردان ۴ قسمت فیلم Fast and Furious، وظیفه کارگردانی قسمت نهم فیلم سریع و خشمگین را براساس فیلمنامه‌ای از دنیل کیسی، بر عهده داشته است.

 

فیلم Fast and Furious 9 برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

 

 

سریع و خشن 9 یونیور سال پیکچرز Fast and Furious 9
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین