کد خبر: 45461 A

ستاره فیلم جدید پل شریدر پیدا شد/ او فوق‌العاده بامزه است!

ستاره فیلم جدید پل شریدر پیدا شد/ او فوق‌العاده بامزه است!

پل شریدر درباره بازیگر نقش اول فیلم جدیدش گفت: وقتی یک ساعت تلفنی با او صحبت کردم به انرژی و شور و حالش پی بردم. او فوق‌العاده بامزه است و شما را دائم به خنده می‌اندازد

ایران آرت: اثر جدید پل شریدر نویسنده و کارگردان پس از فیلم تحسین‌شده "فرست ریفورمد" / First Reformed در حال شکل‌گیری با ترکیبی رشک‌برانگیز از بازیگران است.

این فیلم‌ساز تحسین‌شده در گفت‌وگوی تازه‌ای با "متروگراف" از پیوستن تیفِنی هَدیش به جمع بازیگران فیلمش خبر داد که پیش از این شامل آسکر آیزِک در نقش اصلی می‌شد. عنوان فعلی این فیلم، "کارت کانتر" / The Card Counter است و داستان درباره قماربازی است که می‌کوشد جوانی را برای انتقام از یک دشمن مشترک احیا کند. طبق این گفت‌وگو، تای شریدن و ویلم دِفو هم از دیگر بازیگران فیلم هستند.

به گزارش وبسایت هنروتجربه، شریدر درباره ستاره تازه فیلمش، تیفنی هدیش، که به‌سرعت در حال بدل شدن به بازیگر محبوب فیلم‌سازان مؤلف از جمله پل تامس اندرسن است، می‌گوید: "عاشق این بازیگرم. هرگز او را ندیده بودم اما وقتی یک ساعت تلفنی با او صحبت کردم به انرژی و شور و حالش پی بردم. او فوق‌العاده بامزه است و شما را دائم به خنده می‌اندازد…"

شریدر گفته است که این فیلم هم مثل اغلب آثارش می‌کوشد از مرزهای معمول فراتر رود. او در این باره هم گفت: "در فیلم‌هایم، به‌نوعی دو جهانی را درمی‌آمیزم که به نظر می‌رسد هیچ ربطی به هم ندارند. در این فیلم، جهان پوکر است با ابو غُرَیب."

هنوز تولید "کارت کانتر" آغاز نشده ولی از همین حالا در زمره پروژه‌های سینمایی کنجکاوی‌برانگیز آینده است.

 

هالیوود بازیگر تیفانی هدیش پل شریدر تیفنی هدیش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین