کد خبر: 45467 A

شکست ترمیناتور و خداحافظی خانم بازیگر/ دیگر من را نمی‌بینید!

شکست ترمیناتور و خداحافظی خانم بازیگر/ دیگر من را نمی‌بینید!

لیندا همیلتون ستاره سری فیلم‌های ترمیناتور رسماً اعلام کرد کارش با این مجموعه برای همیشه تمام شده است.

ایران آرت: سال گذشته‌ی میلادی فیلم "ترمیناتور: سرنوشت شوم" بهترین نقدهای تاریخ چندگانه را دریافت کرد، با این حال در گیشه شکستی سخت خورد. "لیندا همیلتون" که برای اولین بار از سال ۱۹۹۱ و فیلم "ترمیناتور: روز داوری"  به دنیای "ترمیناتور" بازمی‌گشت به تازگی به شکست فیلم واکنش نشان داده و تأکید کرده است که کار او با این مجموعه فیلم برای همیشه تمام شده. حتی با بازگشت همیلتون و مشارکت "جیمز کامرون" به عنوان تهیه‌کننده و تدوین‌گر، فیلم تنها ۲۶۱.۱ میلیون دلار در سراسر دنیا فروش کرد، در حالی که با بودجه‌ی ۱۸۵ میلیون دلاری ساخته شده بود.

همیلتون در مصاحبه با "هالیوود ریپورتر" در پاسخ به این پرسش که آیا هواداران شخصیت او را دوباره خواهند دید قاطعانه می‌گوید‌: "نه. احساسی به من می‌گوید… نمی‌دانم. شاید در فیلمی کوچک‌تر که میلیون‌ها دلار در خطر نباشد. مخاطبان امروز اصلاً قابل‌پیش‌بینی نیستند. بسیاری از کارشناسان می‌گویند: "مردم دیگر به سینما نمی‌روند." این تحلیلی برای هالیوود نیست. حرفی است که از دهان برخی بیرون می‌آید. قطعاً نباید چنین سرمایه‌گذاری پرخطری باشد، اما خوشحال می‌شوم که هرگز به چندگانه بازنگردم. بنابراین نه، امیدوار نیستم زیرا خیلی دوست دارم که کار من تمام شده باشد. اما اگر چیزی جدید که احساسات مرا تحریک کند وجود داشته باشد، همیشه حاضر به تغییر هستم. یک انسان منطقی‌ام."

به گزارش 30نما، "سرنوشت شوم" فیلمی بود که وقایع قسمت سوم چندگانه به بعد را نادیده می‌گرفت و دنباله‌ای برای "روز داوری" با بازگشت "آرنولد شوارتزنگر" بود. کامرون حتی در مقطعی ادعا کرد که این فیلم می‌تواند آغازگر یک سه‌گانه‌ی جدید باشد. اما با شکست فیلم در گیشه، آینده‌ی چندگانه به خطر افتاد.

کامرون پیش‌تر در مصاحبه با "کلایدر" گفته بود: "این فیلم شرایط سختی را پشت سر گذاشت. اما اختلاف نظر هنری همین است. همکاری من با رابرت در آلیتا به کلی متفاوت بود. رابرت فیلمنامه و تمامی جنبه‌های دیگر فیلم را بسیار دوست داشت و می‌گفت هدف من تنها تولید فیلم به گونه‌ای است که شما در نظر دارید. من هم می‌گفتم نه، باید فیلم خودت را بسازی. تجربه‌ای کاملاً متفاوت از تیم بود."

 

ترمیناتور آرنولد لیندا همیلتون ترمیناتور:سرنوشت تاریک ترمیناتور: سرنوشت شوم
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین