کد خبر: 45495 A

مارگو رابی از پرندگان شکاری رونمایی کرد/ عکس

مارگو رابی از پرندگان شکاری رونمایی کرد/ عکس

فیلم "پرندگان شکاری" با بازی مارگو رابی برای نخستین بار در لندن دیده شد و مارگو رابی به پرسش خبرنگاران پاسخ داد.

ایران آرت: مارگو رابی، بازیگر استرالیایی "پرندگان شکاری" چهارشنبه شب به همراه دیگر بازیگران در مراسم افتتاحیه‌ی جهانی فیلم در لندن حاضر شد. او در مصاحبه با خبرنگاران وعده داد که این فیلم اکشن با شخصیت‌های زن پرشمار می‌تواند آغازگر مجموعه‌ی جدیدی از عناوین ابرقهرمانی باشد. او در فیلم نقش "هارلی کوئین" را بازی می‌کند.

رابی ۲۹ ساله که امسال نامزد دریافت بفتا و اسکار است، تهیه‌کنندگی این فیلم را برای استودیوی برادران وارنر و دی‌سی عهده‌دار شده. او در پاسخ به این پرسش که آیا "پرندگان شکاری" اولین پروژه‌ی سینمایی شخصیت "هارلی کوئین" و دیگر شخصیت‌های زن با بازی "ماری الیزابت وینستد" و "جورنی اسمالت-بل" است یا نه می‌گوید: "البته من آرزو می‌کنم که در فیلم‌های بسیاری در دنیای دی‌سی نقش داشته باشم، اما نه، هنوز چیزی به صورت رسمی اعلام نشده." او اضافه می‌کند: "عاشق بازیگری و تهیه‌کنندگی‌ام و در این پروژه همزمان این دو کار را انجام داده‌ام. بدون اینکه مشکلی ایجاد شود پیش رفتیم زیرا با افراد فوق‌العاده‌ای همکاری می‌کردم."

هارلی در "پرندگان شکاری" با "جوکر" قطع رابطه کرده و به همراه دیگر شخصیت‌های زن فیلم باید در مقابل شخصیت شرور "سیاه نقاب" با بازی "یوان مک‌گرگور" بایستد. رابی در مورد بازخوردهای فیلم می‌گوید: "به‌شدت به فیلم افتخار می‌کنم و به‌شدت مضطرب هستم. هرگز واکنش مخاطبان قابل پیش‌بینی نیست."

GettyImages-1202849424

به گزارش 30نما، "هوای-ترن بوی" منتقد "اسلش‌فیلم" در واکنش به دیدن فیلم نوشته است: ""پرندگان شکاری" پرسروصداست. فیلمی زیبا، عجیب‌وغریب و به شدت سرگرم‌کننده که وقتی به بازیگرانش به خصوص "مارگو رابی" مجنون مجال می‌دهد بهترین لحظاتش رقم می‌خورد. در میانه‌ی راه اندکی آرام می‌گیرد اما تماشایش کاملاً سرگرم می‌کند."

"برندن دیویس" نویسنده‌ی "کامیک‌بوک" می‌گوید: ""پرندگان شکاری" پر از خشونت و لذت است. "پرندگان" به‌شدت سرگرم‌کننده و نسبت به هم متمایز‌ند. "یوان مک‌گرگور" به‌شدت شرور و اغلب مضحک است."

birds-of-prey-london-4

"مالوری یو" تهیه‌کننده و تدوین‌گر می‌نویسد: ""پرندگان شکاری" به شکلی نشاط‌بخش خشمگینانه است. هارلی، هانترس، قناری، رنی، کس – به دلایل منطقی خشمگین‌اند، و غضب خود را به طرف مختلف بروز می‌دهند."

"یولاندا ماچادو" نویسنده‌ی پاپ از بازیگران فیلم و عوامل پشت صحنه ستایش کرده و می‌گوید: "فیلمنامه‌ی "کریستینا هادسون" سرزنده، سرگرم‌کننده، و همان‌چیزی است که از دنیای سینمایی دی‌سی انتظار داشتم. "کتی یان" کارگردان فیلم دنیایی خلق کرده که مشتاقانه برای دیدن دوباره‌اش انتظار می‌کشم. اگر سازندگان از حالا به بعد کار را به زنان نسپارند عقل‌شان را از دست داده‌اند."

 

جوکر بازیگر زن مارگو رابی پرندگان شکاری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین