کد خبر: 45514 A

نخستین تیزر فیلم "مولان" منتشر شد

نخستین تیزر فیلم "مولان" منتشر شد

شرکت والت دیزنی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم Mulan را منتشر و تاریخ انتشار تریلر جدید این فیلم را نیز اعلام کرده است.

ایران آرت، شرکت والت دیزنی تریلر جدیدی از فیلم Mulan (مولان) را منتشر کرد که این تریلر حاوی تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات فیلم لایو اکشن جدید دیزنی بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تبلیغ تلویزیونی سوپر بول این فیلم مورد انتظار منتشر شده است. والت دیزنی به‌تازگی تبلیغ تلویزیونی جدیدی از فیلم مولان را منتشر کرده که با اینکه بیشتر این تصاویر را در دو تریلر قبلی مشاهده کرده بودیم، اما این تریلر کوتاه حاوی تصاویر جدیدی نیز است. تمرکز این تریلر روی نمایش هنرهای رزمی مولان و همچنین دشمنان‌ وی در این اثر است. همچنین در پایان این ویدیو مشخص شد که فردا قرار است تریلر جدیدی از فیلم Mulan منتشر شود که انتظار می‌رود این تریلر نیز همزمان با برگزاری مسابقه Super Bowl در بامداد روز دوشنبه منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تبلیغ تلویزیونی را مشاهده کنید:

فیلم Mulan داستان ماجراجویی حماسی زنی را روایت می‌کند که خود را جای یک مرد جا می‌زند تا وارد ارتش شود و با حمله شمالی‌ها به کشور چین مقابله و از کشورش دفاع کند. آرزوی هوآ مولان تبدیل شدن به بزرگ‌ترین دختر جنگجوی تاریخ است و او دارای شخصیتی سرزنده، متعهد و کاملا مستقل است. زمانی که امپراطوری یک حکم صادر می‌کند که از هر خانواده باید یک نفر به ارتش امپراطوری خدمت کند، مولان تصمیم می‌گیرد تا جای هوآ جون، پدر بیمارش که یکی از بزرگ‌ترین مبارزهای تاریخ کشور چین بوده است، به ارتش چین ملحق شود. 

لیو ییفئی (کریستال لیو) در نقش هوآ مولان، دانی ین، جت لی، گونگ لی، جیسون اسکات لی، ران یوآن، آتکارش آمبودکار، یوسان ان، ران یوآن، راجر یوآن، زانا تانگ، تزی ما، روزالیند چائو، چنگ پی-پی، نلسون لی، دوآ موآ، جیمی ونگ و چام هلپولا، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Mulan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. نیکی کارو، کارگردان فیلم McFarland, USA (مک‌فارلند، آمریکا)، کارگردانی این فیلم را براساس فیلمنامه‌ای از الیزابت مارتین، لورن هینک، ریک جافا و آماندا سیلور، بر عهده داشته است. 

فیلم Mulan برای اکران در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

 

والت دیزنی مولان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین