کد خبر: 45578 A

کارگردان انیمیشن موفق "زوتوپیا" دست به کار شد/ پروژه تازه والت دیزنی کلید خورد

کارگردان انیمیشن موفق "زوتوپیا" دست به کار شد/ پروژه تازه والت دیزنی کلید خورد

بایرون هاوارد و جرد بوش، کارگردانان انیمیشن "زوتوپیا" در حال همکاری دوباره با والت دیزنی برای ساخت یک انیمیشن جدید هستند.

ایران آرت، در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌نظر می‌رسد که اولین اطلاعات از استودیوی انیمیشن‌سازی شرکت والت دیزنی منتشر شده است. طبق اطلاعاتی که DiscussingFilm از منابع نزدیک خود منتشر کرده، انیمیشن سینمایی بعدی دیزنی قرار است توسط بایرون هاوارد و جرد بوش، کارگردانان انیمیشن Zootopia (زوتوپیا) ساخته شود و منابع نزدیک می‌گویند که تمرکز این انیمیشن بدون عنوان قرار است روی یک خانواده لاتین باشد. انیمیشن Frozen 2 (فروزن 2)، جدیدترین انیمیشن والت دیزنی بود که مدتی پیش به‌روی پرده‌های سینما رفت و این انیمیشن موفق شد به پر فروش‌ترین انیمیشن تاریخ سینمای جهان تبدیل شود. کلارک اسپنسر و یوت مورینو فلورس نیز به‌عنوان تهیه‌کننده قرار است در این پروژه حضور داشته باشند.

بایرون هاوارد، ریچ مور و جرد بوش

به گزارش زومجی، علاوه‌بر کارگردانی، هاوارد و بوش به‌همراه کرایس کاسترو اسمیت وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن را نیز بر عهده دارند. اسمیت پیش از این به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده در سریال The Haunting of Hill House (تسخیر در عمارت هیل)، سریال The Exorcist (جن‌گیر) و سریال Sweetbitter نیز حضور داشته است. این انیمیشن به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد که در صورت درست بودن، این اثر بدون عنوان و تایید نشده قرار است در تاریخ ۲۴ نوامبر ۲۰۲۱ (۳ آذر ۱۴۰۰) اکران شود. پیش از این گفته می‌شد لین-منوئل میرندا در حال همکاری با هاوارد برای ساخت انیمیشن جدید و موزیکال دیزنی است. علاوه‌بر انیمیشن Zootopia، هاوارد پیش از این در همکاری با دیزنی وظیفه کارگردانی انیمیشن Bolt (بولت) و انیمیشن Tangled (تنگلد)، رابر عهده داشته است.

همچنین در کارنامه بوش نوشتن فیلمنامه انیمیشن Zootopia و انیمیشن Moana (موآنا) نیز دیده می‌شود. انیمیشن Raya and the Last Dragon (رایا و آخرین اژدها) قرار است انیمیشن بعدی دیزنی باشد که این انیمیشن برای اکران در تاریخ ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ (۵ آذر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. پاول بریگز و دین ویلنز وظیفه‌ی کارگردانی و ادل لیم، نویسنده‌ی فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های خرپول)، وظیفه‌ی نوشتن فیلم‌نامه‌ی انیمیشن Raya and the Last Dragon را بر عهده دارند. کسی استیل صداپیشگی رایا و آوکافینا صداپیشگی سیسو را بر عهده خواهند داشت.

 

والت دیزنی زوتوپیا Zootopia
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین