کد خبر: 45662 A

وودی هارلسون به کمدی کارگردان مشهور پیوست

وودی هارلسون به کمدی کارگردان مشهور پیوست

بازیگر سریال مشهور "کاراگاه حقیقی" در فیلم سینمایی "مثلث سوگ" به کارگردانی روبن اوستلوند نقش آفرینی می‌کند.

ایران آرت، روزن اوستلوند کارگردان سوئدی که سابقه بردن نخل طلای جشنواره کن با فیلم سینمایی "مربع" را دارد، وودی هارلسون و چارلبی دین و هریس دیکینسون را برای طنز جدیدی به نام "مثلث سوگ" به خدمت گرفته است.

در این فیلم که در مخالفت با دنیای مد و ثروت ساخته خواهد شد، بازیگرانی همچون هنری دورسین، زلاتکو بوریچ، ایریس بربن و سانی ملس نقش آفرینی می‌کنند.

فیلم سینمایی "مثلث سوگ" اولین فیلم سینمایی انگلیسی زبان اوستلوند و همچنین ششمین فیلم بلند او بعد از "گیتار منگولید"، "غیر ارادی"، "فورس ماژور" و "مربع" محسوب می‌شود. فیلم مربع یک درام طنز دیگر در دنیای هنر است که الیزابت ماس و دامینیک وست در آن نقش آفرینی می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جدیدترین فیلم سینمایی اوستلوند از ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) در شهر‌های گوتنبرگ و تروهلتان کشور سوئد جلوی دوربین خواهد رفت و فیلمبرداری آن تا ۷۰ روز ادامه خواهد داشت. گفته می‌شود این فیلم برای نخستین بار در سال ۲۰۲۱ نمایش داده شود.

وودی هارلسون که برای سریال "کارآگاه حقیقی" شناخته می‌شود، در گذشته ۳ بار نامزد دریافت اسکار شده که آخرین بار با فیلم سینمایی "سه بیلبورد خارج از ابینگ میزوری" رقم خورد. او امسال با فیلم سینمایی "سرزمین زامبی: ضربه نهایی" به سینما‌ها آمده بود که با ۴۵ میلیون دلار بودجه در مجموع گیشه‌های جهانی ۱۲۲ میلیون دلار فروخت.

گفتنی است هارلسون امسال در فیلم سینمایی "ونوم ۲" نیز به عنوان نقش اصلی و یک تبهکار نقش آفرینی خواهد کرد. این فیلم سینمایی به کارگردانی اندی سرکیس در حال ساخت است و تام هاردی شخصیت اصلی این فیلم یعنی ونوم را ایفا خواهد کرد. پیش بینی می‌شود این فیلم در بین پرفروش های‌ترین سال ۲۰۲۰ باشد.

 

کارآگاه حقیقی وودی هارلسون روزن اوستلوند مثلث سوگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین