کد خبر: 45676 A

جواهرات یاقوت ملکه "بازی تاج و تخت"/ عکس

جواهرات یاقوت ملکه "بازی تاج و تخت"/ عکس

امیلیا کلارک که با سریال "بازی تاج و تخت" ستاره شد، با جواهرات گران‌قیمتش روی فرش قرمز بفتا 2020 نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

ایران آرت: هفتاد و سومین مراسم پرزرق و برق بفتا که در واقع خیریه‌ای است برای معرفی بهترین فیلم‌ها و بازیگران انگلیسی و خارجی، با شکوه فراوان و با هدف کمک به حفظ محیط زیست در بریتانیا برگزار شد.

آکادمی هنرهای فیلم و تلویزیون انگلستان (بفتا) هدف خود را شناسایی و حمایت از کسانی که به فیلم و سینمای انگلیس خدمات برجسته‌ای کرده‌اند اعلام کرد ه‌است. این آکادمی از سال ۱۹۴۸ مراسمی را برای اهدای جوایز به فیلم‌ها در بخش‌های مختلف داشته‌ است.

​در مراسم امسال جایزه بهترین بازیگر مرد به خواکین فینیکس، جایزه بهترین بازیگر مرد به رنه زلوگر، ​جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد به برد پیت و جایزه بهترین فیلم به "١٩١٧"​ اهدا شد.

یکی از بازیگرانی که در مراسم بفتا شرکت کرد، امیلا کلارک بازیگر سریال پرطرفدار "بازی تاج و تخت" بود. به گزارش دکوریکور، این بازیگر با لباس زیبای Schiaparelli و گوشواره یاقوت کبود برند Asprey در فرش قرمز بفتا درخشید.

به درخواست آکادمی بفتا و برای حفاظت از محیط زیست از شرکت کنندگان حاضر در مراسم خواسته شده بود لباس‌های قدیمی خود را بپوشند.

bafta-2020-Emilia-Clarke-gallery7-6614a763ec

bafta-2020-Emilia-Clarke-gallery3-d482e3f534

bafta-2020-Emilia-Clarke-gallery2-4273af2fd6

bafta-2020-Emilia-Clarke-gallery2-4273af2fd6 (1)

امیلیا کلارک بازی تاج و تخت جواهرات بفتا گوشواره
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین