کد خبر: 45777 A

لغو جشن "جام جم"/ تاخیر یک ساله جشنواره تلویزیونی

لغو جشن "جام جم"/ تاخیر یک ساله جشنواره تلویزیونی

قائم مقام معاونت سیما با اشاره به عدم برگزاری جشنواره "جام جم" تا پایان امسال از احتمال برگزاری این جشنواره تلویزیونی در تابستان ۹۹ خبر داد.

ایران آرت، بعد از یک دوره تأخیر در برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم، این جشنواره از دو سال پیش دوباره آغاز به کار کرد تا هر سال در اسفندماه برگزیده‌های سیما را معرفی کند.

با این حال حدود ۱۰ روز تا اسفندماه ۹۸ باقی مانده است و خبری از تنها جشنواره فرهنگی و هنری کشور برای تلویزیونی‌ها که بتوانند در رقابت با همکارانشان مورد ارزیابی قرار بگیرند، نیست؛ جشنواره‌ای که خود صداوسیما آن را برگزار می‌کند و سال گذشته برگزاری آن با حاشیه‌های بسیاری هم همراه بود.

به گزارش مهر، حسین کرمی قائم مقام معاونت سیما درباره وضعیت برگزاری جشنواره تلویزیونی "جام جم" که امسال خبری درباره آن مطرح نشده است، به خبرنگار مهر بیان کرد: از آنجایی که امسال انتخابات مجلس را پیش رو داریم و تحولاتی هم در جامعه به دلیل رفتار تروریستی آمریکا بوجود آمد، احتمال می‌رود که این جشنواره برگزار نشود.

وی درباره زمان قطعی برگزاری جشنواره تصریح کرد: هنوز برای این منظور برنامه‌ریزی نشده است ولی احتمال دارد تابستان سال آینده برگزار شود.

کرمی در پایان درباره وضعیت ساخت سریال‌های فاخر که "سلمان فارسی" به‌عنوان مهمترین آن‌ها چندی پیش کلید خورد نیز گفت: در حال حاضر سریال "سلمان فارسی" با قدرت و جدیت در حال فعالیت است پیش‌بینی ما این است که این تیم حدود سه ماه در قشم باشند و بعد از آن عازم ترکیه می‌شوند.

 

جام جم صدا و سیما
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین