کد خبر: 45870 A

دل آزردگی مسعود کیمیایی از شهاب حسینی/ اعتراض تهیه کننده "خون شد" به تخریب کیمیایی

دل آزردگی مسعود کیمیایی از شهاب حسینی/ اعتراض تهیه کننده "خون شد" به تخریب کیمیایی

نوروزبیگی، زرین دست و لیلا زارع عوامل فیلم "خون شد" به اظهارات دیشب شهاب حسینی درباره مسعود کیمیایی اعتراض کردند.

ایران آرت، جواد نوروزبیگی کارگردان تهیه کننده فیلم خون شد  ضمن ابراز ناخرسندی از اظهارات شب گذشته شهاب حسینی درباره مسعود کیمیایی و انصراف او از حضور در جشنواره فیلم فجر گفت: فکر میکنم صندلی خالی آقای کیمیایی هم مسئله ساز است. همانطور که شب گذشته اجازه دادند در همین جشنواره عده ای از همکاران ما آقای کیمیایی را تخریب کنند و نه کار ایشان بلکه شخص آقای کیمیایی را نقد کنند من به عنوان تهیه کننده فیلم و آقای زرین دست مدیر فیلمبرداری و خانم زارع بازیگر فیلم در اینجا حاضر شدیم تا به سوالات شما پاسخ دهیم.

وی ادامه داد: مسعود کیمیایی با سرمایه بخش خصوصی فیلم ساخته است حال چه خوب چه بد در حالی که عده ای با سرمایه های کلان دولتی فیلم ساختند و در اینجا همه نوع امکاناتی به آنها داده شد.

این تهیه کننده سینما درباره کیمیایی گفت: کیمیایی پیر سینمای ایران است و کاش سینما به او بیش ازین توجه نشان میداد. فیلم او عالی بود و قطعا در اکران هم موفق خواهد بود.

به گزارش پانا، نوروزبیگی درباره شهاب حسینی و اظهارات او علیه کیمیایی گفت: این جشنواره باید مکانی برای نقد فیلم باشد نه تخریب آدمها. این درست نیست که کیمیایی تخریب شود و کسی حرف نزند. کیمیایی دل آزرده است. دیشب یک بعد لز نیمه شب کیمیایی ویدئو (اظهارات شهاب حسینی ) را دید و به من زنگ زد که آیا درست است با این شرایط من به جشنواره بروم. اقای شهاب حسینی باید درباره فیلم خودش حرف بزند نه اینکه بزرگ سینمای ایران را تخریب کند.

اگر ما هنرمندان خودمان یکدیگر را تخریب کنیم نباید انتظار داشته باشیم مردم فیلم های ما را تماشا کنند.

علیرضا زرین دست هم با ابراز تاسف از اظهارات شهاب حسینی گفت: هیچ کس نباید به خود اجازه بدهد شخصیت آدمهایی که پشت فیلمها قرار دارند را نقد کند.

 

لیلا زارع بازیگر فیلم "خون شد" هم گفت: امروز درک میکنم که چرا کیمیایی تصمیم گرفت به جشنواره نیاید. امیدوارم شما خبرنگاران و منتقدان فیلم را ببینید و نقد کنید.

گفتنی است شهاب حسینی شامگاه شنبه 19 بهمن 98 در نشست خبری فیلم "شین" درباره مسعود کیمیایی گفته بود که من نمی‌توانم ساکت بنشینم که استاد پیشکسوت سینما که روند کاری‌اش در سالهای گذشته پیش روی تماشاگر است امسال باز هم فیلمی می‌سازد که مطمئن است برخورد بدی با اثرش می‌شود و آن روغن ریخته را نذر امامزاده می‌کنند و سنگ بنایی را می‌گذارند که نتیجه‌اش چیزی جز نفرت‌پراکنی نیست و بقیه را هم در یک آمپاس اخلاقی قرار می‌دهد. این بی‌انصافی است که آدم انقدر خودخواه باشد و به نوعی حرف بزند که ملاحظه هیچ‌کس را در آن نکند.

 

مسعود کیمیایی شهاب حسینی خون شد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین