کد خبر: 45894 A

لباس اعتراضی خانم بازیگر در مراسم اسکار/ عکس

لباس اعتراضی خانم بازیگر در مراسم اسکار/ عکس

اتالی پورتمن که در سال‌های اخیر به نادیده گرفتن زنان در جوایز خلاق سینمایی مثل کارگردانی اعتراض داشته است، در مراسم اسکار لباسی پوشید که حسابی خبرساز شد.

ایران آرت: اسکار ۲۰۲۰ خبر زیاد داشت، از تاریخ‌سازی "انگل" تا کنایه برد پیت به سنای آمریکا. در این میان ناتالی پورتمن با لباس ویژه‌اش یکی از خبرهای اسکار نود و دوم بود.

او نام کارگردانان زنی که امسال فیلم‌های قابل اعتنایی ساختند اما در اسکار دیده نشدند روی این لباس گلدوزی کرده بود.

بر لباس ناتالی پورتمن نام فیلمسازانی مثل گرتا گرویگ کارگردان "زنان کوچک"، لورنا اسکارفاریا کارگردانان "تیغ‌زن‌ها" با بازی جنیفر لوپز، لولو وانگ کارگردان "وداع" و سلین سیاما کارگردان "پرتره زنی در آتش" به چشم می‌خورد.

Natalie+Portman

به گزارش خبرآنلاین، نامزدهای اسکار بهترین کارگردانی این دوره همه مرد بودند. مارتین اسکورسیزی با "ایرلندی"، کوئنتین تارانتینو با "روزی روزگاری در هالیوود"، تاد فیلیپس با "جوکر" و سم مندس با "۱۹۱۷" چشم به این جایزه دوخته بودند که البته سرانجام به بونگ جون هو کارگردان "انگل" اهدا شد.

ناتالی پورتمن سال پیش هم در مراسم گلدن گلوب به نادیده گرفته شدن زنان اعتراض کرد. او که برای معرفی برنده جایزه بهترین کارگردانی روی صحنه رفته بود، معرفی آن‌ها را با تاکید بر مرد بودنشان انجام داد و گفت: "نامزدهای تماما مرد بهترین کارگردانی ..."

oscars6

 

لباس ناتالی پورتمن اسکار 2020
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین