کد خبر: 45931 A

مهدویان چه گفت که در تلویزیون سانسور شد؟

مهدویان چه گفت که در تلویزیون سانسور شد؟

ایران آرت: در شب اختتامیه جشنواره فیلم فجر جایزه بهترین کارگردان جشنواره به محمدحسین مهدویان برای فیلم "درخت گردو" اهدا شد.

نیکی کریمی برای فیلم "آتابای"، مرتضی فرشباف برای فیلم "تومان"، مجید مجیدی برای فیلم "خورشید"، سعید ملکان برای فیلم "روز صفر" و محمد کارت برای فیلم "شنای پروانه" دیگر نامزدهای این بخش بودند.

محمدحسین مهدویان پس از دریافت جایزه‌اش سخنانی را مطرح کرد که بخش‌هایی از آن توسط رسانه ملی سانسور شد.

​خبرگزاری مهر در گزارشش از اختتامیه جشنواره نوشته، مهدویان پس از کسب جایزه گفت: از گروه خوب "درخت گردو" تشکر می‌کنم که در جزییات فیلم هنرمندانه کار کردند. فیلمبردار این اثر هادی بهروز واقعاً در این فیلم نهایت بلوغ کاری خود را نشان داد. باعث افتخار بود که امشب نامم کنار نام مجید مجیدی بود. به این موضوع افتخار می‌کنم همیشه طرفدار مجیدی بودم و هستم. او خاطرات خوبی برای ما ساخته است. از تهیه‌کننده فیلمم تشکر می‌کنم که قبول کرد در این فیلم سخت در بخش خصوصی سرمایه‌گذاری کند.

​به نقل از مهر، مهدویان افزوده است: این فیلم درباره رنج پدران این سرزمین است، این جایزه را به همه پدران داغ‌دیده این سرزمین تقدیم می‌کنم، به پدران همه درگذشتگان سال نود و هشت از حوادث آبان گرفته تا هواپیمای اکراینی. به کشته شدگان تشییع جنازه سردار سلیمانی که دو طرف تصمیم گرفتند آنها را نبینند ما از این دو قطبی رنج دیده‌ایم.

​گفتنی است، رسانه ملی صحبت‌های امیر آقایی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر را نیز سانسور کرد. 

 

جشنواره فیلم فجر محمدحسین مهدویان
نظرات خوانندگان
  • مریم
    پاسخ

    سلام اقای مهدویان رفتارتون نشون می ده زیاد هم به فکر مردم ایران و خانواده های قربانی نبودید چون حرف خوبی درباره سیمرغ که تولید کشورمون ایران هست و تولید کنندگان اون ایرانی اند و هموطن نزدید چه خوب که ساخت ایران هست واز کالای ایرانی حمایت شده

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین