کد خبر: 45966 A

جنیفر آنیستون از روزگار سخت کودکی‌اش گفت/ دردهایی که از او یک انسان شاد ساخت!

جنیفر آنیستون از روزگار سخت کودکی‌اش گفت/ دردهایی که از او یک انسان شاد ساخت!

جنیفر آنیستون بازیگر 51 ساله و مشهور هالیوودی اخیرا در یک مصاحبه اعلام کرده که دوران ناامن کودکی وی تاثیری عجیب و جالب بر شخصیت فعلی وی داشته است.

ایران آرت،  آنیستون در 51 سالگی می گوید رشد در یک خانواده "ناامن" به شکل گیری زندگی امروزی او کمک می کند.

او در گفتگو با ساندرا بولاک دیگر بازیگر سرشناس هالیوودی به این موضوعات اشاره کرد. بولاک از انیستون پرسید چگونه بی دردسر زندگی می کنی و  زندگی  "شاد و مثبتی" داری؟ چه چیزی به شما اجازه می دهد تا وقتی همه چیز درست پیش نمی رود ، دلسوز باشید و از دلسردی خودداری کنید؟"

آنیستون در پاسخ گفت: "من حدس می زنم که باید از والدینم تشکر کنم. رفتار امروز من ناشی از بزرگ شدن در یک خانواده بی ثابت و ناشی از احساس ناامنی است. تماشای رفتار بزرگسالان نسبت به یکدیگر یک موقعیت بی نظیر است و من شاهد برخی موارد مهم بودم. دیدن این موارد باعث شد فکر کنم من نمی خواهم این کارها را دوباره انجام دهم. نمی خواهم اینطور باشم. من نمی خواهم فردی دیگر را که همیشه با او در تماس بوده ام به سمت احساسات منفی سوق دهم. "

به گزارش انتخاب، والدین آنیستون هنگام 9 سالگی وی از یکدیگر جدا شدند. انیستون و مادرش نیز مدتها با یکدیگر قهر بودند و حتی آنیستون به این موضوع در مصاحبه های خود اشاره می کرد. در سال 2018 ، او به یو اس آ تودی گفت که مادرم مستقیما نه ولی غیرمستقیم بارها به عزت نفس من آسیب رساند و ما تا سالها بعد با یکدیگر بحث می کردیم."

 

جنیفر آنیستون
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین