کد خبر: 46005 A

پاسخ آریا استارک به یک شایعه درباره "بازی تاج و تخت"

پاسخ آریا استارک به یک شایعه درباره "بازی تاج و تخت"

میزی ویلیامز شایعه فیلمبرداری پایان‌های متفاوت فصل هشتم "بازی تاج و تخت" را رد کرد

ایران آرت: "میزی ویلیامز" شایعه‌ی وجود نسخه‌ی متفاوتی از پایان فصل هشتم "بازی تاج‌وتخت"  را رد کرد. ویلیامز در سریال فانتزی شبکه‌ی HBO نقش "آریا استارک" را ایفا می‌کرد. هواداران و منتقدین از پایان فصل هشتم و نحوه‌ی نمایش شخصیت‌ها در طول آن انتقاد کرده بودند.

ویلیامز در مصاحبه با "مترو" در مراسم فرش قرمز "اسکای آپ نکست" گمانه‌زنی‌ها در مورد فیلمبرداری پایان‌های متفاوت برای سریال "بازی تاج‌وتخت" را رد کرد. او می‌گوید: "فکر می‌کنم مردم آرزو می‌کنند که این کار را کرده باشیم. اما نکرده‌ایم! بنابراین،‌ تمام شده است!"

به گزارش 30نما، بازیگر ۲۲ ساله‌ی بریتانیایی برای با سریال کمدی-درام "دو هفته برای زندگی" (Two Weeks To Live) با همکاری "شیان کلیفورد" ستاره‌ی "فلیبک" (Fleabag) آماده‌ی بازگشت به تلویزیون می‌شود. به نظر می‌رسد که نقش جدید او تفاوت‌های بسیاری با نقش "آریا استارک" در "بازی تاج‌وتخت" داشته باشد.

ویلیامز در این باره می‌گوید: "از اینکه در نقشی متضاد با "بازی تاج‌وتخت" بازی می‌کنم به‌شدت هیجان‌زده‌ام و از انجامش بسیار لذت بردم. سریال‌های متفاوتی‌ خواهند بود."

پایان "بازی تاج‌وتخت" به معنای آن نیست که هواداران از فکر کردن در مورد آن دست می‌کشند. آن‌ها چندی پیش یک حفره‌ی داستانی در طول نبرد با "نایت کینگ" کشف کرده‌اند و فکر می‌کنند که "دنریس تارگرین" (امیلیا کلارک) می‌توانست در این جنگ به راحتی پیروز شود.

در رمان‌های "نغمه‌ی یخ و آتش" نوشته‌ی "جورج آر.آر. مارتین" آمده است که "دراگون‌گلس" و گداختن فولاد والریایی در آتش اژدها دو راه کشتن وایت واکرهاست. معدن عظیم دراگون‌گلس در منطقه‌ی دراگون‌استون که سرزمین اجدادی خاندان تارگرین بود توسط "جان اسنو" (کیت هرینگتنون) در طول فصل هفتم کشف شده بود. هرچند از این معدن برای ساخت سلاح مبارزه با نایت کینگ استفاده شد، اما یکی از هواداران در "ردیت" می‌گوید با این منبع به ظاهر بی‌پایان دراگون‌گلس قهرمانان سریال کارهای بسیار بیشتری می‌توانستند انجام دهند.

این کاربر می‌پرسد: "در دراگون‌استون می‌بینیم که منبع عظیمی از دراگون‌گلس وجود دارد، اما بنا به دلایلی، هیچ‌کس به فکر ساختن پیکان‌های دراگون‌گلس [برای هدف قرار دادن اژدهای وایت‌ واکرها] نیفتاد. در فصل سوم، ما دیدیم که "سم" با جنجر دراگون‌گلس یک وایت واکر را می‌کشد، بنابراین، می‌دانیم که دراگون‌گلس انتخاب مؤثری برای کشتن وایت‌ واکرها و ارتش آن‌هاست." او در ادامه توضیح می‌دهد: "با این پیکان‌ها، آن‌ها به راحتی می‌توانستند نسخه‌ی زامبی شده‌ی ویسریون را بکشند."

پیش‌درآمد سریال "بازی تاج‌وتخت" که تحت عنوان "خاندان اژدها" (House of Dragon) ساخته می‌شود فرایند انتخاب بازیگران را آغاز کرده است.

 

بازی تاج و تخت میسی ویلیامز میزی ویلیامز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین