کد خبر: 46013 A

آنجلینا جولی "عروس فرانکشتاین" می‌شود/ امید به بازسازی قوت یافت

آنجلینا جولی "عروس فرانکشتاین" می‌شود/ امید به بازسازی قوت یافت

بعد از تعطیل شدن پروژه‌ی بازسازی "عروس فرانکشتاین ، یک‌بار دیگر امید به تولید آن بالا رفته است.

ایران آرت، چند سال قبل بود که خبرهایی مبنی بر بازسازی فیلم عروس فرانکنشتاین (Bride of Frankenstein) به‌گوش رسید، ولی بعدها تولید فیلم با مشکلاتی مواجه شد و در نهایت هم پروژه تعطیل شد. ولی به‌نظر می‌رسد شرکت یونیورسال پیکچرز هنوز هم در این مورد ناامید نیست و احتمال دارد به‌زودی اخبار بیشتری در این زمینه بشنویم.

نسخه‌ی اصلی عروس فرانکنشتاین در سال ۱۹۳۵ به‌عنوان دنباله‌ای برای فرانکنشتاین اکران شد و با بازخوردهای خوبی همراه بود. چند سال قبل هم قرار بود بازسازی این اثر بعد از فیلم مومیایی (The Mummy) محصول ۲۰۱۷ وارد چرخه‌ی تولید شود که به دلایلی چون عدم موفقیت مومیایی به بن‌بست رسید، ولی اکنون به‌گزارش ورایتی، امی پاسکال قصد دارد این پروژه را یک‌بار دیگر احیا کند و امید را به دل طرفداران دنیای تاریک (Dark Universe) شرکت یونیورسال بازگرداند. پاسکال که سال گذشته از سونی به یونیورسال رفت، این روزها به‌دنبال جمع کردن تیمی حرفه‌ای برای تولید این فیلم است؛ به‌طوری‌که تا امروز با افرادی چون دیوید کپ، نویسنده‌ی پارک ژوراسیک (Jurassic Park) و سم ریمی، کارگردان مرد عنکبوتی (Spider-Man) در این زمینه صحبت کرده است و البته هنوز مشخص نیست که این افراد در پروژه حضور خواهند داشت یا خیر.

به گزارش زومجی، هرچند قرار بود دنیای تاریک با پروژه‌های عظیم و گران‌قیمت پیش برود ولی بعد از عدم موفقیت مومیایی، کار این دنیا به‌نوعی تمام شد و پس از آن مسیر تولید فیلم‌های ترسناک یونیورسال هم عوض شد و برای مثال مرد نامرئی (The Invisible Man) که دو هفته‌ی دیگر اکران می‌شود، بودجه‌ای هفت میلیون دلاری دارد که در مقایسه با اثری مثل مومیایی بسیار پایین‌تر است؛ موضوعی که البته با سبک آن هم در ارتباط است و مرد نامرئی قرار نیست به اندازه‌ی مومیایی صحنه‌های اکشن داشته باشد.

البته هنوز مشخص نیست که در صورت تولید فیلم ترسناک عروس فرانکنشتاین، بودجه‌ی آن به چه میزانی خواهد بود، ولی احتمالاً یونیورسال به حد و اندازه‌ی مومیایی برای این اثر خود هزینه نمی‌کند. بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که چند سال قبل قرار بود بازیگرانی مثل آنجلینا جولی و خاویر باردم در عروس فرانکنشتاین حضور داشته باشند و برای کارگردانی آن هم بیل کاندن، کارگردان فیلم دیو و دلبر (Beauty and the Beast) در نظر گرفته شده بود. با وجود تعطیلی آن پروژه، طبق گزارش ورایتی به‌نظر می‌رسد آنجلینا جولی همچنان علاقه‌ی زیادی به حضور در فیلم دارد و شاید بتوانیم در پروژه‌ی جدید هم شاهد ایفای نقش او باشیم؛ موضوعی که البته به دلیل حضور امی پاسکال در تیم تولید فیلم، نباید خیلی هم در مورد آن خوشبین بود، چرا که چند سال قبل از طریق اطلاعات لو رفته در اثر حمله‌ی سایبری به سونی مشخص شد که این دو اختلافات زیادی با یکدیگر دارند.

در کنار عروس فرانکنشتاین که احتمال احیای آن زیاد است و همین‌طور مرد نامرئی که به‌زودی اکران خواهد شد، یونیورسال دو فیلم ترسناک دیگر هم در دست تولید دارد. زن نامرئی (The Invisible Woman) که توسط الیزابت بنکس کارگردانی می‌شود و همین‌طور ارتش تاریکی (Dark Army) که پل فیگ کارگردانی آن را برعهده دارد.

آنجلینا جولی Bride of Frankenstein عروس فرانکشتاین
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین