حجم ویدئو: 5.30M | زمان ویدئو: 00:00:55

ایران آرت: مت ریوز کارگردان "بتمن" اولین تصاویر پشت صحنه از فیلم ابرقهرمانی خود و "رابرت پتینسون" در لباس "بتمن" را منتشر کرد. ویدیوی منتشر شده بسیار تاریک و کوتاه است و تنها بالا تنه‌ی شخصیت را نشان می‌دهد.

بر روی این ویدیو موسیقی "مایکل جاکینو" که با پیانو نواخته شده نیز به گوش می‌رسد و با شخصیت پیچیده‌ی "بتمن" مطابقت دارد. پتینسون نقش "بروس وین" را بازی می‌کند که پدر و مادرش را در کودکی از دست داده و وارث ثروت آنان است. ریوز پیش‌تر فاش کرده بود که فیلم یک داستان کارآگاهی روایت می‌کند و بسیاری از شخصیت‌های گاتهام از جمله "زن‌گربه‌ای" با بازی "زوئی گراویتز"، "پنگوئن" با بازی "کالین فرل"، "ریدلر" با بازی "ریدلر" و "کارماین فالکن" جنایت‌کار با باز "جان تورتورو" در آن حاضرند. نقش "کمیسر جیمز گوردن" نیز به "جفری رایت" سپرده شده است.

به گزارش 30نما، در این ویدیو از لوگوی جدید "بتمن" هم رونمایی می‌شود هرچند جزئیات آن دقیقاً مشخص نیست. پتینسون برای بازی در این نقش جانشین "کریستین بیل"، "مایکل کیتون"، "بن افلک" و بسیاری دیگر می‌شود. این یکی از اولین فیلم‌های بلاک‌باستر پتینسون پس از چندگانه‌ی "گرگ و میش" (The Twilight Saga) خواهد بود. او به زودی با فیلم "عقیده" (Tenet) به کارگردانی "کریستفر نولان" به سینما می‌آید.

"تاد فیلیپس" نیز در اولین روزهای فیلمبرداری "جوکر" (Joker) تصاویر مشابهی از تست دوربین برای شخصیت "آرتور فلک" با بازی "واکین فینیکس" منتشر کرده بود. این تصاویر یادآور قهرمان سریال "دردویل" (Daredevil) نیز هست. این سریال که سال ۲۰۱۸ توسط نت‌فلیکس کنسل شد، با سکانسی خونین رنگ آغاز می‌شد.

برادران وارنر فیلم "بتمن" را در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ماه ۱۴۰۰) اکران می‌کند.

 

 

کد خبر: 46034 |

رابرت پتینسون لباس بتمن را به تن کرد/ فیلم

رابرت پتینسون نقش "بروس وین" را بازی می‌کند که پدر و مادرش را در کودکی از دست داده و وارث ثروت آنان است

ارسال نظر