کد خبر: 46259 A

همکاری دوباره خالقان "راننده تاکسی"/ پارتنر رابرت پتینسون پیدا شد

همکاری دوباره خالقان "راننده تاکسی"/ پارتنر رابرت پتینسون پیدا شد

خبر همکاری دوباره پل شریدر و مارتین اسکورسیزی و خبر همبازی شدن رابرت پتینسون و کلر دنی از اخبار داغ امروز سینمای جهان است.

ایران آرت: "پل شریدر" کارگردان فیلم تحسین‌شده‌ی "اولین اصلاح‌شده" با "مارتین اسکورسیزی" در فیلم "پخش‌کننده‌ی کارت" همکاری می‌کند. اسکورسیزی به فاصله‌ی کوتاهی پس از کسب نامزدی اسکار با "ایرلندی"، تهیه‌کنندگی فیلم تریلر شریدر را عهده‌دار می‌شود. این دو فیلمساز پیش‌تر در فیلم‌های "گاو خشمگین"، "راننده تاکسی" ، "آخرین وسوسه‌ی مسیح" هم با یکدیگر همکاری کرده بودند.

بازی "تیفانی هدیش"، "تای شرایدن"، "ویلم دافو" و "اسکار آیزک" در فیلم به تأیید رسیده است. داستان فیلم در مورد یک پوکر باز به نام "تل" با بازی آیزک است که موقعیت او با نزدیک شدن "کرک" با بازی شرایدن، مرد جوانی که به دنبال انتقام از یک سرهنگ نظامی با بازی دافو است، به مخاطره می‌افتد. "تل" که از حمایت سرمایه‌گذار مرموزی به نام "لا لیندا" با بازی هدیش برخوردار است، به همراه "کرک" کازینوهای آمریکا را زیر پا می‌گذارند تا در تورنومنت جهانی پوکر پیروز شوند.

به گزارش 30نما، شریدر که فیلمنامه‌ی پروژه را هم به نگارش درآورده، در مورد همکاری دوباره با اسکورسیزی می‌گوید: "من و اسکورسیزی خصوصیات فیلم که بازتاب‌دهنده‌ی عشق به فیلم‌های دست ساز و یک همکاری قدیمی است را دوست داریم."

"هان‌وی" این فیلم را در سراسر دنیا اکران می‌کند و آن را در برلین به خریداران عرضه می‌دارد. شریدر در این پروژه با "الکساندر داینن" فیلمبردار و "بنجامین رودریگز جونیور" تدوین‌گر "اولین اصلاح‌شده"‌ دوباره همکاری خواهد کرد.

کلر دنی به رابرت پتینسون پیوست

claire-denis-robert-pattinson-margaret-qualley-1024x576

کلر دنی" و "رابرت پتینسون" پیش‌تر در مورد احتمال همکاری مجدد خود با یکدیگر در زمان اکران فیلم درام فضایی "های لایف" گفته بود. آن‌ها اکنون در فیلم بعدی فیلمساز فرانسوی که "ستارگان در نیمروز" نام گرفته بار دیگر همکاری خواهند کرد. استودیوی A24 امتیاز پخش این فیلم در آمریکای شمالی را یک هفته پیش از برگزاری جشنواره‌ی برلین خریداری کرده است. در این پروژه پتینسون با "مارگارت کوالی" ستاره‌ی "روزی روزگاری در هالیوود" تارانتینو و سریال "فاسی/وردان" هم‌بازی می‌شود. "ستارگان در نیمروز" از رمانی به قلم "دنیس جانسون" اقتباس خواهد شد.

فیلم داستانی در حین وقوع انقلاب نیکاراگوئه در سال ۱۹۸۴ روایت می‌کند. پتینسون قرار است نقش یک تاجر مرموز انگلیسی را بازی کند که با یک خبرنگار آمریکایی با بازی کوالی آشنا می‌شود. این دو رابطه‌‌ی رمانتیکی آغاز می‌کنند و تنها "هزارتوی دروغ‌ها و توطئه‌ها" است که آنان را وادار به خروج از کشور درگیر انقلاب می‌کند.

دنی و پتینسون سال گذشته فیلم "های لایف" را روی پرده داشتند. این فیلم ۱.۲ میلیون دلار در آمریکا فروش کرد. انتظار می‌رود فیلمبرداری "ستارگان در نیمروز" اواخر سال جاری میلادی آغاز شود و در سال ۲۰۲۱ به اکران سالن‌های سینما درآید.

مارتین اسکورسیزی گاو خشمگین راننده تاکسی رابرت پتینسون پل شریدر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین