کد خبر: 46374 A

کارگردان "جنگ ستارگان" پیدا شد

کارگردان "جنگ ستارگان" پیدا شد

این فیلم اولین اثر از سری فیلم‌های "جنگ ستارگان" خواهد بود که یک فیلمساز سیاه پوست آن را کارگردانی می‌کند.

ایران آرت: کمپانی "لوکاس فیلم" مشغول پیش‌تولید ساخت قسمت جدید از سری فیلم‌های علمی تخیلی "جنگ ستارگان" به کارگردانی "جی. دی دیلارد" است.

به گزارش ایسنا، این فیلم هم‌اکنون در مراحل بسیار اولیه تولید قرار دارد و هنوز شخصیت‌ها، لوکیشن و مقطع زمانی آن در سری فیلم‌های "جنگ ستارگان" مشخص نشده است و باید منتظر ماند و دید این فیلم در سینماها اکران خواهد شد و یا از طریق سرویس اینترنتی دیزنی پلاس در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. 

در صورتی که ساخت این پروژه رسما آغاز شود، اولین اثر از سری فیلم‌های "جنگ ستارگان" خواهد بود که یک فیلمساز سیاه پوست آن را کارگردانی می‌کند. 

از سوی دیگر، "رایان جانسون" مشغول آماده سازی برای ساخت سری جدید از "جنگ ستارگان" برای اکران در سینماست و "کوین فایگی" هم مشغول ساخت فیلمی جدید از "جنگ ستارگان" است. 

دیزنی که چند سال پیش کمپانی "لوکاس فیلم" مالک سری فیلم‌های "جنگ ستارگان" را به مبلغی نزدیک به ۴ میلیارد دلار خریداری کرد، پیش از این دسامبر ۲۰۲۲، دسامبر ۲۰۲۴ و دسامبر ۲۰۲۶ را به عنوان تاریخ‌های اکران فیلم‌های جدید از این مجموعه اعلام کرده اما هیچ پروژه‌ای را رسما برای این تاریخ‌ها معرفی نکرده است. 

"جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر" جدیدترین قسمت از این سری فیلم به کارگردانی "جی.جی آبامز" است که اواخر سال گذشته میلادی اکران شد و در نهایت به فروشی بالغ بر یک میلیارد دلار دست یافت. 

 

جنگ ستارگان جی. دی دیلیارد جی دی دیلیارد جنگ ستارگان 10
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین