کد خبر: 46397 A

گلدی هاون، دایان کیتون و بت میدلر هم‌تیم شدند/ ساخت کمدی تازه با حضور ستارگان قدیمی هالیوود

 گلدی هاون، دایان کیتون و بت میدلر هم‌تیم شدند/ ساخت کمدی تازه با حضور ستارگان قدیمی هالیوود

با برنامه‌ریزی برای ساخت ۴ تا ۶ فیلم با بازی ستاره‌های قدیمی و بازگرداندن آنها به سینما، گلدی هاون، دایان کیتون و بت میدلر در یک فیلم هم‌بازی می‌شوند.

ایران آرت، گلدی هاون، دایان کیتون و بت میدلر هم‌تیم شده‌اند تا در یک فیلم کمدی خانوادگی جدید با عنوان "جواهرات خانوادگی" محصول نیو ریپابلیک پیکچرز نقش‌آفرینی کنند.

این سه نفر ۲۴ سال پیش در فیلم کمدی "کلوپ بانوهای اول" محصول پارامونت نقش‌آفرینی کرده بودند. نیو ریپابلیک قصد دارد مراحل تولید فیلم جدید خود را از ۲۰۲۰ آغاز کند.

برایان الیور و بردلی فیشر از این شرکت تهیه‌کنندگان فیلم هستند و تریسی نایبرگ مسئولیت تهیه‌کنندگی اجرایی را بر عهده دارد و پیتر هوار را به عنوان فیلمنامه‌نویس انتخاب کرده است.

به گزارش مهر، داستان "جواهرات خانوادگی" حول محور شخصیت‌های هان، میدلر و کیتون شکل می‌گیرد که مجبور می‌شوند تعطیلات کریسمس را با هم و در کنار کودکان و نوه‌های‌شان بگذرانند چون مردی که زمانی تمام آن‌ها با او ازدواج کرده بودند در یک مغازه در نیویورک از دنیا می‌رود.

فیشر گفت: حس همراهی دایان، بت و گلدی بی‌نظیر و غیرقابل مقاومت است و من بسیار هیجان‌زده هستم که به دوباره همراه کردن آن‌ها روی پرده بزرگ به چند نسل از هواداران کمک می‌کنم.

او اضافه کرد: این فیلم کاملاً با برنامه ما برای تامین مالی و تهیه چهار تا شش فیلم استودیویی بزرگ در سال و بازگرداندن تعدادی از ستاره‌های سینما به پرده‌های بزرگ هم‌خوانی دارد.

پیتر هوار سال پیش یک فیلمنامه اوریجینال را برای فیلم "زیر پوشش" به شرکت پارامونت فروخت و کریس همسورث و تیفانی هدیش قرار است در آن فیلم نقش‌آفرینی کنند. او همچنین نویسنده فیلم "ایستادن، افتادن" بیلی کریستال است که قرار است از روز جمعه در قالب ویدیویی و روی پرده‌های سینما اکران شود.

گلدی هاون، دایان کیتون و بت میدلر هر سه ۷۴ ساله هستند و سال‌هاست در سینما نقش‌آفرینی می‌کنند.‌

 

هالیوود دایان کیتون گلدی هاون بت میدلر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین