کد خبر: 46453 A

واکنش بازیگران مشهور به بازگشت سریال "فرندز"

واکنش بازیگران مشهور به بازگشت سریال "فرندز"

خبر ساخت یک قسمت ویژه از سریال "فرندز" باعث ایجاد هیجان در میان بازیگران مشهور و طرفداران فیلم و سریال شده است.

ایران آرت: دور هم جمع شدن مجدد بازیگران مجموعه "دوستان" و ساخت قسمتی جدید، خبرساز شده است. ریس ویدرسپون، گوئینت پالترو و لورا دِرن، جزو چهره‌هایی هستند که به این خبر واکنش نشان داده‌اند.  

دیوید شویمر، جنیفر انیستون، کورتنی کاکس، مت له بلانک، لیزا کودرو و متیو پری، بازمی‌گردند تا یک قسمت دیگر از این مجموعه را برای شبکه اچ‌بی‌او کار کنند.

به گزارش ایران‌آرت به نقل از ایندیپندنت، طبق شنیده‌ها هنوز خط داستانی این قسمت ویژه مشخص نیست و در آن هر شش ستاره روی "استیج ۲۴" بازخواهند گشت. استیج ۲۴ صحنه اصلی این نمایش است که در محوطه استودیوی برادران وارنر در بربنک کالیفرنیا واقع شده است.

ویدرسپون که در این مجموعه موفق نقش جیل، خواهر لوس ریچل را بازی کرده است، در واکنش به نوشته جنیفر انیستون در مورد این خبر نوشت: "یا خدا!!!"

ویدرسپون در ادامه نوشت: "چی؟؟؟ محشره!!! این بهترین خبریه که به عمرم شنیده‌ام!!! از هیجان مُردم."

پالترو هم نوشت: "امکان نداره‌!!!" لورا درن نیز یکی از تکیه کلام‌های معروف شخصیت جویی تریبیانی را نوشت: "آره جونم!"

چارلی پوت خواننده، سراپا غرق در احساسات شد و نوشت "اشک شوق"، و بیلی ایکنرِ کمدین نوشت: "بهتر است مردهای مجرد دوباره دور هم جمع شوند، وگرنه من که پایه نیستم."

الیزابت بنکس نوشت: "آخ جون"، و سلسته باربرِ کمدین اعلام کرد: "می‌دونم قرار نیست به خوبی قبلی‌ها باشه!"

آکوافینا، میشل فایفر، و سارا هایلند، بازیگر مجموعه خانواده امروزی، سایر چهره‌های مشهوری بودند که هیجان خود را از شنیدن این خبر نشان دادند.

روز ۲۱ فوریه این خبر فوری از اخبار شبکه اچ‌بی‌او پخش شد. به محض آن که در ماه مه مشخص شود این قسمت ویژه از طریق چه تارنمایی قرار است پخش شود، مخاطبان خواهند توانست آن را تماشا کنند. 

سریال دوستان کورتنی کاکس جنیفر انیستون سریال فرندز متیو پری دیوید شویمر مته له بلانک
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین