کد خبر: 46535 A

پارتنر اسکارلت جوهانسون پیدا شد

پارتنر اسکارلت جوهانسون پیدا شد

کریس اوانز پس از "انتقام‌جویان" بار دیگر با اسکارلت جوهانسن همکاری خواهد کرد.

ایران آرت: کریس اوانز" در حال مذاکره با استودیوی برادران وارنر است تا در فیلم "فروشگاه کوچک وحشت" به کارگردانی "گرگ برلانتی" نقش دندان‌پزشک را بازی کند. پیش‌تر گزارش شده بود که "بیلی پورتر" در نقش گیاه آدمخوار "آدری ۲" صداپیشگی خواهد کرد.

در ماه‌های گذشته "کلایدر" گزارش داده بود که "اسکارلت جوهانسن" هم در نقش گیاه "آدری" معشوقه‌ی "سیمور" با بازی "تارون اجرتون" که در فیلم بیوگرافیکال "راکتمن" استعدادهای خوانندگی‌اش را ثابت کرد بازی می‌کند. در آن زمان گزارش شده بود که حضور جوهانسن به مشارکت دیگر ستارگان بستگی خواهد داشت. اکنون با اضافه شدن اوانز و اجرتون به نظر می‌رسد که جوهانسون هم با استودیو به توافق خواهد رسید.

به گزارش ۳۰نما، "فروشگاه کوچک وحشت" از فیلمی به کارگردانی "راجر کورمن" اقتباس می‌شود که در دهه‌ی ۱۹۸۰ هم یک تئاتر موزیکال و فیلمی با بازی "ریک مورانیس" در نقش "سیمور"، "الن گرین" در نقش "آدری"، و "استیو مارتین" در نقش دندان‌پزشک، بر پایه‌ی آن ساخته شده است. "لیوای استابز" در آن فیلم در نقش "آدری ۲" صداپیشگی کرد، بنابراین انتظارات از پورتر بسیار بالا خواهد بود.

فیلمبرداری این پروژه با تهیه‌کنندگی برلانتی، "مارک پلات" و "سارا ششتر" از تابستان آینده آغاز می‌شود. در صورتی که جوهانسن و اجرتون با وارنرها به توافق برسند، این فیلم به یکی از عناوین ویژه‌ی تعطیلات تبدیل می‌شود و مخاطبینی از تمامی سنین را به سمت خود جذب می‌کند.

با نهایی شدن قراردادها، اوانز پس از "انتقام‌جویان" بار دیگر با جوهانسن همکاری خواهد کرد. آن‌ها در "دنیای سینمایی مارول" در نقش‌های "کاپیتان آمریکا" و "بیوه‌ی سیاه" ظاهر شده‌اند. انتظار می‌رود اوانز در صحنه‌های فلش‌بک فیلم جداگانه‌ی "بیوه‌ی سیاه" که به زودی عرضه می‌شود و یک پیش‌درآمد به شمار می‌آید حاضر شود. این دو در فیلم کمدی نوجوانانه‌ی "امتیاز کامل" همکاری کرده بودند.

اوانز اخیراً فیلم "چاقوکشی" به کارگردانی "رایان جانسون" را روی پرده داشته و سریال "دفاع از جیکوب" او از اپل‌ تی‌وی+ پخش می‌شود. این بازیگر زاده‌ی بوستون ماه گذشته در یکی از تبلیغات تلویزیونی سوپر بول هم در کنار "جان کرازینسکی" ظاهر شد. کرازینسکی پیش از اوانز برای نقش "کاپیتان آمریکا" تست بازیگری داده بود.

اسکارلت جوهانسون کریس اوانز فروشگاه کوچک وحشت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین