کد خبر: 46564 A

"سونیک" در چین موقف شد

"سونیک" در چین موقف شد

شرکت پارامونت پیکچرز به‌دلیل شیوع ویروس کرونا اکران فیلم "سونیک خارپشت" را تا اطلاع ثانوی به تعویق انداخت.

ایران آرت، شرکت پارامونت پیکچرز اعلام کرد که اکران فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) در چین به‌علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاده است. شرکت Paramount Pictures در بیانیه‌ی جدیدی اظهار کرد: با‌توجه‌به شرایط کنونی، اکران فیلم Sonic the Hedgehog به زمان دیگری موکول می‌شود که این زمان بعداً اعلام خواهد شد. سونیک فقط سرعتش را موقتاً کاهش می‌دهد و ما بی‌صبرانه منتظر اکران فیلم پس از بهبودی اوضاع در چین هستیم. از آن‌جایی‌که کل کشور و همه‌ی جهان برای مبارزه با ویروس کرونا متحد شده‌اند، ما هم از تمام کادرهای پزشکی، پرسنل‌های امداد و نجات و همه‌ی افرادی که در این برهه ما را یاری می‌کنند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

فیلم Sonic the Hedgehog دو هفته‌ی پیش در آمریکا و سایر مناطق اکران شد و قرار بود که جمعه‌ی این هفته به سینماهای چین راه یابد. این فیلم از زمان اکران تاکنون بالغ بر ۲۱۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشته است و بودجه‌ی تولید آن نیز ۸۵ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. فیلم «سونیک خارپشت» در سه روز اول اکرانش به فروش ۵۷ میلیون دلاری دست یافت و رکورد افتتاحیه‌ی فیلم‌های اقتباس‌شده از بازی‌های ویدیویی را شکست که پیش از این به فیلم Pokemon: Detective Pikachu (پوکمون: کارآگاه پیکاچو) با فروش ۵۴.۴ میلیون دلاری تعلق داشت. علاوه‌بر این، انتظار می‌رود که این فیلم در ادامه رکورد فروش فیلم Pokemon: Detective Pikachu را نیز بشکند.

Sonic the Hedgehog / سونیک خارپشت

به گزارش زومجی، فیلم Sonic the Hedgehog اولین فربانی ویروس کرونا نیست و پیش‌تر شاهد تعویق فیلمبرداری فیلم Mission: Impossible 7 (ماموریت غیرممکن ۷) و لغو تور افتتاحیه‌ی فیلم No Time To Die (زمانی برای مُردن نیست) در چین بودیم. شیوع ویروس کرونا نه‌تنها روی صنعت فیلم بلکه روی صنعت بازی‌ها نیز تاثیر گذاشته است. این ویروس شرکت سونی را از شرکت در مراسم‌های PAX East و Game Developers Conference منصرف کرد و استودیوها و توسعه‌دهندگانی نظیر فیسبوک، کوجیما پروداکشنز و اسکوئر انیکس نیز از شرکت در این مراسم‌ها صرف‌نظر کردند. شیوع این ویروس برنامه‌های شرکت ولو را نیز تحت تاثیر قرار داده است که برای انتشار بازی Half Life: Alyx آماده می‌شود.

فیلم Sonic the Hedgehog که جف فاولر وظیفه‌ی کارگردانی و نیل اچ. موریتز، مای اونیشی، تورو ناکاهارا و تاکشی ایتو وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی آن را برعهده داشتند، داستان سونیک را روایت می‌کند که تلاش دارد به‌همراه تام واچووسکی به زندگی روزمره‌ی خود در زمین سروسامان دهد. دراین‌میان آن‌ها باید کاراکتر شروری با نام دکتر رباتنیک، دانشمندی هوشمند در زمینه‌ی ساخت ربات و سلاح‌های فوق پیشرفته را از سر راه بردارند. دکتر رباتنیک در تلاش است تا سونیک را دستگیر کند و با استفاده از قدرت‌های عظیم و گسترده‌ی این خارپشت دنیا را به تسخیر خود در بیاورد. بن شوارتز، جیمز مارسدن، جیم کری، لی مجدوب، تیکا سومپتر، نیال مک‌دوناف، آدام پالی و فرنک سی. ترنر از بازیگرانی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

 

چین جیم کری سونیک خارپشت کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین