کد خبر: 46584 A

خانم میزل شگفت‌انگیز فضانورد می‌شود/ بازیگران جوان در "داستان ترسناک آمریکایی"

خانم میزل شگفت‌انگیز فضانورد می‌شود/ بازیگران جوان در "داستان ترسناک آمریکایی"

فیلم کمدی و علمی تخیلی "دور" موفق شد ریچل بروزناهان، بازیگر سریال "خانم میزل شگفت‌انگیز" را جذب کند.

ایران آرت: ریچل بروزناهان، بازیگر برنده‌ی گلدن گلوب "خانم میزل شگفت‌انگیز" به "آنتونی راموس" پیوست تا در فیلم کمدی و علمی-تخیلی "دور" (Distant) استودیوی امبلین بازی کند. "ویل اسپک" و "جاش گوردن" فیلمنامه‌ای به نگارش درآمده توسط "اسپنسر کوئن" را کارگردانی می‌کنند. فیلمبرداری پروژه از ماه آینده آغاز می‌شود.

"دور" داستانی در مورد مرد فضانوردی روایت می‌کند که پس از فرود روی یک سیاره‌ی ناشناخته، باید با چالش فضای پیرامونی‌اش مواجه شود، و از طرف دیگر تنها بازمانده‌ی دیگر که زنی گرفتار در یک محفظه‌ی فرار است را نجات دهد. تهیه‌کنندگان فیلم "برایان کاوانا جونز" و "فرد برگر"، "آنا هالبرگ" خواهند بود. "جب برودی" از امبلین و "جان بادرویتز" نیز تهیه‌کننده‌ی اجرایی پروژه‌ خواهند بود.

به گزارش 30نما، بروزناهان برای بازی در "خانم میزل" برنده‌ی بهترین بازیگر نقش اول سریال‌های کمدی شده و راموس ستاره‌ای نوظهور است که در "همیلتون" و "ستاره‌ای متولد شده است" ایفای نقش کرده و امسال فیلم "در بلندی‌ها" را روی پرده خواهد داشت.

بروزناهان به زودی در درام "من زن تو هستم" دیده می‌شود. داستان فیلم در مورد زنی است که به دنبال سر زدن جرم و جنایت از طرف همسرش، به همراه فرزندش پا به فرار می‌گذارد. او در فیلم جاسوسی "آیرون‌بارک" در کنار "بندیکت کامبربچ" هم به ایفای نقش پرداخته است.

استودیوی امبلین در سال ۲۰۲۰ فیلم‌های "استیل‌واتر" به کارگردانی "تام مک‌کارتی" و بازی "مت دیمون"، فیلم ترسناک "لری"، و کمدی درام "خانه‌ی خوب" با بازی "سیگورنی ویور" و "کوین کلاین" را عرضه می‌کند.

مکالی کالکین در "داستان ترسناک آمریکایی"

مکالی کالکین

ستاره‌ی فیلم‌های "تنها در خانه" به فصل دهم سریال "داستان ترسناک آمریکایی" ملحق شد. "رایان مورفی" خالق سریال اضافه شدند چند بازیگر شناخته شده به فصل جدید را تأیید کرده است. علاوه بر کالکین قرار است "سارا پولسن" و "ایوان پیترز" بازیگران ثابت فصل‌های قبل هم دوباره به این مجموعه بازمی‌گردند. "تی‌وی‌ لاین" گزارش می‌دهد که دیگر بازیگران این فصل شامل "کتی بیتس"، "لزلی گراسمن"، "بیلی لورد"، "آدینا پورتر"، "لیلی ریب"، "انجلیکا راس" و "فین ویتراک" می‌شود.

تیزر جدیدی برای فصل دهم منتشر شده اما اطلاعاتی از داستان آن به دست نمی‌دهد. "رایان مورفی" وعده داده است که در فصل دهم بازیگران محبوب سریال دوباره در کنار هم قرار می‌گیرند. "مکالی کالکین" در سنین کودکی با "تنها در خانه" به شهرت رسید و پس از وقفه‌ی طولانی به نظر می‌رسد که آماده‌ی بازگشت به سینما و تلویزیون باشد. او در "شوی جیم گفیگان" نقش خودش را بازی کرد و حتی در کمپین تبلیغاتی گوگل برای محصولات هوشمندش در قالب شخصیت "کوین مک‌کالیستر" ظاهر شد. او از سال ۱۹۹۳ و فیلم "پسر خوب" در فیلم ترسناکی دیده نشده است.

کالکین می‌تواند در فصل دهم "داستان ترسناک آمریکایی" در هر نقشی بازی کند، از یک قاتل خطرناک گرفته تا نقشی شبیه به زندگی واقعی‌اش به عنوان یک سلبریتی که در دوران کودکی به ستاره تبدیل شده است. سریال مورفی در فصل‌های اخیر مضامین مختلفی را به خود دیده و هم یک طنز سیاسی بوده (Cult) و هم یک اثر ترسناکه عامه‌پسند (1984). تا زمانی که عنوان فصل جدید مشخص نشود، پیش‌بینی مضمون آن ناممکن خواهد بود.

 

 

هالیوود مکالی کالکین داستان ترسناک آمریکایی خانم میزل شگفت انگیز ریچل بروزناهان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین