کد خبر: 46607 A

خانم بازیگر داور آمریکاز گات تلنت شد

خانم بازیگر داور آمریکاز گات تلنت شد

سوفیا ورگارا در فصل ۱۵ برنامه استعدادیابیAmerica’s Got Talent داوری می‌کنند.

ایران آرت: سوفیا ورگارا برای داوری در فصل پانزدهم "آمریکا استعداد دارد" (America’s Got Talent) برگزیده شد. علاوه بر او "هایدی کلوم" هم برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ به این برنامه‌ بازمی‌گردد تا به همراه "سایمون کاوول" و "هودی مندل" گروه داوری را تکمیل کنند. این درحالی است که تحقیقات در مورد کناره‌گیری ناگهانی "گابریل یونیون" و "جولین هیو" داوران فصل گذشته همچنان در جریان است.

ورگارا آماده‌ی وداع با سریال کمدی برنده‌ی امی "خانواده‌ی مدرن" می‌شود که در حال حاضر فصل یازدهم و پایانی آن روی ایر می‌رود. ورگارا به خاطر بازی در این سریال چهار جایزه‌ی امی و چهار گلدن گلوب را تصاحب کرد. این بازیگر و مدل کلمبیایی در فیلم‌های "سرآشپز" (Chef) و "تعقیب‌وگریز هیجان‌انگیز" سابقه‌ی بازی دارد. او اکنون اولین داور لاتین‌ تبار در تاریخ "آمریکا استعداد دارد" خواهد بود.

ورگارا می‌گوید: "بسیار خوشحالم که به خانواده‌ی AGT می‌پیوندم. این فصلی تازه در زندگی من است و افتخار می‌کنم که اولین داور لاتین تبار این مجموعه‌ لقب می‌گیرم. به‌شدت مشتاقم که کار استعدادها را تماشا و در کنار همه‌ی شما لحظات خوشی را تجربه کنم."

به گزارش 30نما، کلوم از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ داور "آمریکا استعداد دارد" بود. او سپس در ابتدای سال گذشته به عنوان داور در "آمریکا استعداد دارد: قهرمانان"‌ به داوری پرداخت. این سوپرمدل در حال حاضر برای سریالی با موضوع مد (Making the Cut) شبکه‌ی آمازون آماده می‌شود. او در این مجموعه که اواخر ماه مارس پخش می‌شود مجری و تهیه‌کننده‌ی اجرایی است. کلوم در ۱۶ فصل مجموعه‌ی "پروژه‌ی مد" نیز داور و تهیه‌کننده‌ی اجرایی بود و در سال ۲۰۰۸ نامزد امی شد.

یونیون پس از خروج ناگهانی از "آمریکا استعداد دارد" با سران NBC جلسه‌ای پنج ساعته تشکیل داد تا از حقایقی تلخ را در مورد سریال فاش کند.

سوفیا ورگارا هایدی کلوم خانواده مدرن آمریکا استعداد دارد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین