کد خبر: 46608 A

ستاره "وایکینگ‌ها" در نقاشی متفاوت

ستاره "وایکینگ‌ها" در نقاشی متفاوت

شخصیت وینیک در سریال یک زن سرسخت و بدبین توصیف شده که با یک کارآگاه خصوصی دیگر ازدواج کرده و سپس از او جدا شده است.

ایران آرت: کاترین وینیک که با سریال تاریخی "وایکینگ‌ها" شبکه‌ی History شناخته می‌شود، در سریال "آسمان سترگ" شبکه‌ی ABC به نویسندگی "دیوید ای. کلی" پیوست. پیش‌تر اعلام شده بود که "جان کارول لینچ"، "دیدی فایفر" و "رایان فیلیپ" به سریال ملحق شده‌اند.

این سریال که در ماه‌ ژانویه سفارش ساخت گرفت، تریلری در مورد یک کارآگاه خصوصی به نام "کسی دوول" (بازیگر این نقش هنوز انتخاب نشده است) توصیف شده که با همکاری یک پلیس بازنشسته به نام "جنی هویت" با بازی وینیک، به دنبال پیدا کردن سر نخ‌هایی از دو خواهر می‌گردند که توسط یک راننده‌ی کامیون در مناطق دور افتاده‌ی مونتانا ربوده می‌شوند. اما وقتی متوجه می‌شوند که این دو خواهر تنها افراد ربوده شده در این منطقه نیستند، باید پیش از آنکه زن دیگری قربانی شود قاتل را به دام اندازند. داستان سریال از کتاب "بزرگراه" (The Highway) نوشته‌ی "سی.جی. باکس" اقتباس می‌شود.

​به گزارش 30نما، شخصیت وینیک در سریال یک زن سرسخت و بدبین توصیف شده که با یک کارآگاه خصوصی دیگر ازدواج کرده و سپس از او جدا شده است. وقتی دوست فرزندش ناپدید می‌شود، جنی به نیروهای تجسس می‌پیوندد تا با همکاری کسی جستجوی برای یافتن او را آغاز کند.

وینیک از فصل اول سریال "وایکینگ‌ها" در نقش "لاگرتا" ظاهر شده است. فصل ششم و پایانی سریال در حال پخش است اما یک پیش‌درآمد برای آن در نت‌فلیکس توسعه پیدا خواهد کرد. وینیک در فصل ششم "وایکینگ‌ها" برای اولین بار کارگردانی را تجربه کرد. او به زودی در فیلم "روز پرچم" با بازی "شان پن"، "آواره" با بازی "تامی لی جونز" و "مینیتمن" با بازی "لیام نیسن" ظاهر می‌شود. وینیک تهیه‌کننده، کارگردان و بازیگر "وو اساسینز" نت‌فلیکس نیز بوده است.

کلی به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده‌ی اجرایی در تولید "آسمان سترگ" در استودیوهای فاکس قرن بیستم مشارکت می‌کند.

 

هالیوود وایکینگ ها کاترین وینیک آسمان سترگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین