کد خبر: 46816 A

کریستن استورات با زیرآب بازگشت/ چهار خبر تازه از سینمای جهان

کریستن استورات با زیرآب بازگشت/ چهار خبر تازه از سینمای جهان

از انتشار نسخه متفاوت فیلم "زیر آب" تا کنسل شدن سریال "جادوگران"، اخبار داغ امروز سینمای جهان هستند.

ایران آرت: فیلم "زیرآب" پس از چندین سال انتظار سرانجام اوایل سال جاری میلادی روی پرده رفت. این فیلم اگرچه مانند دیگر عناوین ژانر وحشت که در ماه‌های ابتدایی سال اکران می‌شوند در گیشه موفق نبود، اما هواداران ژانر وحشت به لطف ادغام هیولاها با المان‌های داستان‌های علمی‌-تخیلی و لاوکرفتی، از آن استقبال کردند. "زیرآب" قرار است ۱۴ آوریل (۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹) بر روی دیسک‌های بلو-ری‌ و دی‌وی‌دی به همراه محتویاتی مثل پایان متفاوت عرضه شود.

داستان فیلم در مورد سرنشینان زیردریایی کلپر است که با علم به دشواری‌های مأموریت‌ خود، آماده‌ی رویارویی با وحشت می‌شوند. ماجراجویی‌های نفس‌گیر گروه زمانی آغاز می‌شود که یک  زمین‌لرزه به تجهیزات آنان از جمله دستگاه‌های ارتباطی صدمه وارد می‌کند. "نورا پرایس" با بازی "کریستن استورات" موقتاً مشکلات را مرتفع می‌کند و باید به سرعت آماده‌ی تخلیه شود. تنها امید آن‌ها پناه بردن به یک کشتی متروکه است. آن‌ها به مرور متوجه می‌شوند که در اعماق دریا تنها نیستند.

بر اساس گزارش ۳۰نما، محتویات اضافی فیلم شامل یک پایان متفاوت است که تنها به صورت دیجیتال (WEB-DL) منتشر می‌شود. علاوه بر این یک صحنه‌ی حذف شده و شش صحنه‌ی طولانی‌تر و دو ویدیوی پشت صحنه، به همراه تفسیر صوتی "ویلیام یوبانک"، "جارد پرینگتن" و "فیل گاترون" عرضه خواهد شد.

"زیرآب" در تاریخ ۱۴ آوریل به صورت دیجیتال و بلو-ری منتشر می‌شود.

خشم و لذت "زن شگفت‌انگیز"
 

"سلین سیاما" با کارگردانی "چهره‌ی یک زن در آتش" که بیش از ۲ میلیون دلار در بازار آمریکا فروخت، بهترین نقدهای دوران فیلمسازی خود را دریافت کرد. این نویسنده و فیلمساز فرانسوی اغلب نگاه جنسی به زنان را در فیلم‌هایش به چالش می‌کشد، به همین علت تعجب‌آور نیست که او از طرفداران فیلم ابرقهرمانی "زن شگفت‌انگیز" به کارگردانی "پتی جنکینز" باشد. سیاما در مصاحبه‌ی جدیدی با ایندیپندنت وقت زیادی را صرف ستایش از "زن شگفت‌انگیز" کرده و می‌گوید این فیلم زندگی او را دگرگون ساخته است.

زن شگفت انگیز

سیاما می‌گوید: "مسئله دیده شدن به عنوان مخاطب است. "زن شگفت‌انگیز" در مورد من فکر می‌کند. در مورد لذت‌های من، خواهران من، در مورد تاریخ سینما و نحوه‌ی نمایش زن در آن. این فیلم هم ما را به خشم آورد و هم برای‌مان لذت‌بخش بود. موجب شد از خود سؤال کنیم "چرا فیلم‌های بیشتری مانند این ساخته نمی‌شود؟" حالا فیلم‌های بیشتر و بیشتری ساخته می‌شود."

قسمت اول "زن شگفت‌انگیز" تنها یک شخصیت مرد داشت در حالی که تقریباً تمامی شخصیت‌های "چهره‌ی یک زن در آتش" زن بودند و مردان یا نقشی نداشتند و یا اگر هم داشتند در حال بارکشی بودند و در خدمت زنان.

سریال جادوگران کنسل شد
 

شبکه‌ی Syfy اعلام کرد که فصل پنجم سریال فانتزی "جادوگران" آخرین فصل آن خواهد بود. فصل پنجم که در قالب ۱۳ اپیزود ساخته شده از ژانویه‌ گذشته پخش شده بود و اول آوریل آینده به پایان می‌رسد.

به نقل از ۳۰نما، داستان سریال از رمان‌های پرفروشی به همین نام نوشته‌ی "لیو گراسمن" اقتباس شده و ماجراهای گروهی از جوانان بیست و چند ساله از دانشگاه برکبیلز را دنبال می‌کند که به استعدادهای جادویی خود پی‌ می‌برند. پخش سریال از ژانویه سال ۲۰۱۶ آغاز شد پربیننده‌ترین سریال‌های شبکه در چهار فصل اخیر بود.

جادوگران

پایان این سریال بدین معناست که در شبکه‌ی کابلی Syfy متعلق به ان‌بی‌سی‌یونیورسال تنها چند عنوان متن محور خواهد داشت. این شبکه آماده‌ی پخش چندین سریال جدید از جمله سریال ترسناکی با الهام از "روز مردگان" (Day of the Dead) به کارگردانی "جورج ای. رومرو" می‌شود.

فیلم جدید ادگار رایت وهم‌آلود است
 

به ندرت پیش می‌آید که فیلم‌های "ادگار رایت" را عذاب‌آور توصیف کنند، اما به نظر می‌رسد که با انتشار "دیشب در سوهو" (Last Night in Soho) این فیلمساز این اتفاق روی دهد.

"آنیا تیلور-جوی" بازیگری که بیشتر با فیلم‌های مستقل شناخته می‌شود در فیلم ترسناک و روانشناسانه‌ی رایت که داستانی در دهه‌ی ۱۹۶۰ روایت می‌کند، به تازگی در مصاحبه با ام‌تی‌وی گفته است که بخش‌هایی از فیلم جدید رایت را آزاردهنده یافته است. به نقل از ۳۰نما، تیلور-جوی  در فیلم نقش شخصیتی به نام سندی را بازی می‌کند اما اطلاعات دقیقی از شخصیتش و داستان فیلم در دست نیست. دیگر بازیگران فیلم شامل "توماسین مک‌کنزی"، "مت اسمیت"، "ترنس استمپ"، و "دایانا ریگ" می‌شوند.

دیشب در سوهو

تیلور-جوی می‌گوید: "نمی‌توانم چیز زیادی در مورد فیلم بگویم اما وقتی بعضی از بخش‌های فیلم را در ضبط ای‌دی‌آر دیدم برایم آزاردهنده بود. به‌شدت تنگناهراسانه است. رنگ‌ها بسیار شدیدند. یک تجربه‌ی وهم‌آلود است. فکر می‌کنم مردم دوست داشته باشند. قطعاً برای بیننده ملال‌آور نخواهد بود."

استودیوی فکوس فیلم "دیشب در سوهو" را ۲۵ سپتامبر سال ۲۰۲۰ (۴ مهر ماه ۱۳۹۹) اکران می‌کند.

 

 

کریستین استوارت زن شگفت انگیز سلین سیاما سریال جادوگران آنا تیلور جوی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین