کد خبر: 46833 A

درگیری جیمز باند با ویروس کرونا

درگیری جیمز باند با ویروس کرونا

"زمانی برای مردن نیست" فیلم تازه از مجموعه "جیمز باند" با هفت ماه تاخیر روی پرده سینما خواهد رفت. این بار هم پای ویروس کرونا در میان است.

ایران آرت، تهیه‌کنندگان فیلم "زمانی برای مردن نیست" اعلام کردند که این فیلم به جای آوریل با هفت ماه تاخیر از نوامبر سال ۲۰۲۰ روی پرده خواهد رفت.

 

این در حالی است که اکران سینما در انگلستان و آمریکای شمالی به روال سابق ادامه دارد و هنوز محدودیتی بر آن اعمال نشده است.

فیلم جدید از مجموعه "جیمز باند" نخستین فیلم بزرگی است که پس از شیوع کرونا زمان اکرانش تغییر می‌کند. این در حالی است که کارشناسان اقتصاد سینما پیش بینی می‌کنند سال ۲۰۲۰، سینما به دلیل شیوع کرونا ۵ میلیارد دلار در سطح جهان افت فروش خواهد داشت.

به گزارش خبرآنلاین، هم اکنون بیشتر سینماهای چین که دومین بازار بزرگ سینمای جهان پس از آمریکای شمالی است، درهای خود را به روی تماشاگران بسته‌اند. وضعیت اکران سینما در کره‌جنوبی و ایتالیا هم آشفته است.

"زمانی برای مردن نیست" آخرین حضور دنیل کریگ در نقش جیمز باند است. فیلم قبلی او از مجموعه "جیمز باند" در سینماهای جهان با فروش ۹۰۰ میلیون دلاری به کار خود پایان داد.

 

جیمز باند کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین