کد خبر: 46838 A

اتومبیل ابرقهرمانی "بتمن" رونمایی شد/ عکس

اتومبیل ابرقهرمانی "بتمن" رونمایی شد/ عکس

مت ریوز با انتشار تصاویر جدیدی از ظاهر بت‌موبیل در فیلم The Batman با بازی رابرت پتینسون رونمایی کرد.

ایران آرت، مت ریوز با انتشار توییت جدیدی اولین تصاویر بت‌موبیل در فیلم بسیار مورد انتظار The Batman (بتمن) را منتشر کرد. این تصاویر وسیله‌ی نقلیه‌ی مورد پسند شوالیه‌ی تاریکی و البته رابرت پتینسون را نشان می‌دهند و می‌توان گفت که بت‌موبیل تازه نسبت به نمونه‌های قبلی جذاب‌تر و کارآمدتر به نظر می‌رسد. در سه‌گانه‌ی The Dark Knight (شوالیه‌ی تاریکی) به کارگردانی کریستوفر نولان از یک تامبلر استفاده شده بود که شبیه به یک تانکِ بزرگ ترکیبی به نظر می‌رسید، اما این وسیله‌ی نقلیه در فیلم‌های بتمن به کارگردانی تیم برتون ظاهر بسیار جالب و بهتری داشت.

افزون‌بر این، بت‌موبیل فیلم Justice League (لیگ عدالت) کاملاً مناسب بن افلک بود و در مجموعه‌ی تلویزیونی Batman (بتمن) با نقش‌آفرینی ادام وست نیز بت‌موبیل معرکه‌ای به نمایش درآمد که برای همیشه به‌شکل نمادین باقی خواهد ماند. بت‌موبیل تازه اما ظاهر اتومبیل‌های پرقدرت Fast and Furious (سریع و خشمگین) و James Bond (جیمز باند) را قرض گرفته است و کاملاً متناسب با رابرت پتینسون به نظر می‌آید. مت ریوز پیش از این با انتشار یک ویدیوی آزمایشی از ظاهر شوالیه‌ی تاریکی رونمایی کرد که واکنش‌های متفاوتی را در پی داشت.

فیلم The Batman

فیلم The Batman

فیلم The Batman

به گزارش زومجی، فیلم The Batman یک ریبوت برای مجموعه‌ی بتمن به‌حساب می‌آید. مت ریوز سکان هدایت فیلم را در دست دارد و متنسون تاملین را در نگارش فیلمنامه یاری می‌کند. در ابتدا بن افلک برای ساخت و نقش‌آفرینی در فیلم «بتمن» در نظر گرفته شده بود، اما در سال ۲۰۱۷ از کارگردانی و نویسندگی فیلم انصراف داد تا روی بازی در نقش شوالیه‌ی تاریکی تمرکز کند. مت ریوز پس از انتخاب به‌عنوان کارگردان و نویسنده‌ی فیلم تصمیم گرفت تا روی داستانی با محوریت شخصیت جوان‌تر بتمن کار کند و در نهایت بن افلک در سال ۲۰۱۹ از این پروژه کنار رفت و جای خودش را به پتینسون داد.

رابرت پتینسون نقش بتمن، زوئی کراویتز نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای، جفری رایت نقش کمیسر جیمز گوردون، پل دینو نقش ادوارد نیگما/ریدلر، اندی سرکیس نقش آلفرد پنی‌ورث، کالین فارل نقش پنگوئن، پیتر سارسگارد نقش گیل کولسن، جان تورتورو نقش کارماین فالکون و جیمی لاوسون نقش بلا رئال را در فیلم Batman بازی می‌کنند. با اینکه اطلاعاتی از داستان فیلم در دست نیست، اما گفته می‌شود که این فیلم براساس کمیک‌های The Long Halloween و Year One ساخته می‌شود. فیلم «بتمن» در تاریخ ۴ تیر ۱۴۰۰ (۲۵ ژوئن ۲۰۲۱) روی پرده‌ی سینما خواهد رفت.

 

بتمن رابرت پتینسون بت موبیل
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین