کد خبر: 46866 A

ناتاشا کرم همبازی سیلوستر استالونه شد

ناتاشا کرم همبازی سیلوستر استالونه شد

ناتاشا کرم برای نقش‌آفرینی در فیلم Samaritan که سیلوستر استالونه در آن حضور دارد، انتخاب شد.

ایران آرت، مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، ناتاشا کرم، بازیگر سریال NineOneOne: Lone Star (نه یک یک: ستاره‌ی تنها) به بازیگران فیلم Samaritan (نیکوکار) شرکت مترو گلدوین مایر پیوست که سیلوستر استالونه نیز در آن نقش‌آفرینی می‌کند. وظیفه‌ی کارگردانی این فیلم درام ماجراجویانه که مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد، برعهده‌ی جولیوس ایوری، کارگردان فیلم‌های Son of a Gun (پسر تفنگ) و Overlord (ارباب) است. فیلم «نیکوکار» داستان پسر جوانی را روایت می‌کند که به‌دنبال یافتن ابرقهرمانی اسطوره‌ای است که ۲۰ سال پیش در نبردی حماسی ناپدید می‌شود و زنده بودنش مشخص نیست.

سیلوستر استالونه نیز در نقش استنلی کومینسکی، یک کارگر شهرداری ظاهر می‌شود که تلاش می‌کند یک زندگی عادی داشته باشد و رازی کهنه را در سینه پنهان کرده است. جاون والتون، مارتین استار و پیلو اسبک از دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Samaritan نقش‌آفرینی می‌کنند. ناتاشا کرم برای بازی در نقش اصلی زن فیلم انتخاب شده است و نقش غیرقابل پیش‌بینی و خطیری را در مقابل آنتاگونیست داستان با بازی اسبک ایفا می‌کند. نگارش فیلمنامه‌ی فیلم Samaritan را برگی اف. شات، نویسنده فیلمنامه‌ی فیلم Escape Room (اتاق فرار) برعهده دارد و سیلوستر استالونه و شرکت بالبوا پروداکشنز با همکاری باردن افترگوود، تهیه‌کنندگی این پروژه را انجام خواهند داد.

به گزارش زومجی، ناتاشا کرم یکی از ستارگان سریال NineOneOne: Lone Star است که در طول شش سال گذشته پُربیننده‌ترین سریال شبکه‌ی فاکس بود. این بازیگر اخیراً از فیلم اکشن-ماجراجویانه Old Guard (نگهبان پیر) نتفلیکس فارغ شد که شارلیز ترون، مروان کنزاری، ماتیاس اسخونارتس، لوکا مارینلی، چیویتل اجیوفور و هری ملینگ را در گروه بازیگرانش دارد و با اقتباس از کمیکی با همین نام نوشته‌ی گِرگ روکا و لیاندرو فرناندز ساخته می‌شود. فیلم Rambo: Last Blood (رمبو: آخرین خون) آخرین اثری بود که سیلوستر استالونه در آن نقش‌آفرینی کرد و با انتقاد فراوان منتقدان و حتی دیوید مورل، خالق رمبو، مواجه شد. این فیلم که آدریان گرونبرگ کارگردانی آن را برعهده داشت، با بودجه‌ی ۵۰ میلیون دلاری موفق به فروش ۹۱.۵ میلیون دلاری در گیشه شد.

 

سیلوستر استالونه ناتاشا کرم Samaritan
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین