کد خبر: 46949 A

کرونا جایزه جولی اندروز را به تعویق انداخت

کرونا جایزه جولی اندروز را به تعویق انداخت

موسسه فیلم آمریکا مراسم اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری به جولی اندروز را در سایه کرونا به تعویق انداخت.

ایران آرت،  موسسه فیلم آمریکا (AFI) جشن اهدای جایزه یک عمر دستاورد هنری به جولی اندروز را به دلیل نگرانی از گسترش ویروس کرونا با تاخیر برگزار می‌کند.

موسسه فیلم آمریکا قرار بود جایزه افتخاری امسال خود را طبق برنامه ۲۵ آوریل (۶ اردیبهشت ۱۳۹۹) در دالبی تئاتر لس‌آنجلس به جولی اندروز اهدا کند. اکنون با توجه به شرایط اعلام شده این رویداد به اوایل تابستان منتقل می‌شود.

به گزارش مهر، باب گازال مدیراین موسسه با انتشار بیانیه‌ای در این باره گفت این تصمیم را به دلیل طبیعت ویروس کرونا که به راحتی منتقل می‌شود و برای حفظ امنیت هنرمندان و مخاطبانی که هر سال در این رویداد گرد هم می‌آیند اتخاذ کرده است.

در هفته‌های اخر شماری از برنامه‌های اکران فیلم، کنسرت ها و گردهمای‌هایی عمومی به دلیل سرعت گسترش ویروس کرونا لغو شده است.

جایزه دستاورد یک عمر از سال ۱۹۷۳ از سوی موسسه فیلم آمریکا اهدا می‌شود و دنزل واشنگتن، سال پیش این جایزه را دریافت کرد. دایان کیتون، جورج کلونی، جان ویلیامز و مورگان فریمن در سال‌های اخیر این جایزه را دریافت کرده‌اند.

جولی اندروز که برای ایفای نقش در فیلم‌هایی چون «مری پاپینز» و «آوای موسیقی» شناخته می‌شود و بیش از ۴۰ سال سابقه بازیگری دارد، سال پیش با دریافت جایزه شیر طلای ونیز برای یک عمر دستاورد هنری تجلیل شد.

اندروز سال ۱۹۳۵ در خانواده‌ای اهل موسیقی در انگلستان متولد شده و کارش را با هنرنمایی روی صحنه تئاتر آغاز کرده است. او ابتدا در بریتانیا روی صحنه نمایش رفت و بعد راهی برادوی شد و برای بازی در نمایش «کاملوت» و «بانوی زیبای من» نامزدی تونی را کسب کرد. او با ایفای نقش «مری پاپینز» جایزه اسکار را دریافت کرد و همواره روی صحنه تئاتر، پرده نقره‌ای و تلویزیون مشغول هنرنمایی بوده است.

 

جولی اندروز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین