کد خبر: 46965 A

بازگشت پادشاه "بازی تاج‌و‌تخت" به دنیای بازیگری

بازگشت پادشاه "بازی تاج‌و‌تخت" به دنیای بازیگری

جک گلیسون، بازیگر سریال "بازی تاج و تخت" پس از شش سال با یک سریال کمدی به دنیای بازیگری برمی‌گردد.

ایران آرت: بازیگر نقش "جافری باراتیون" پادشاه سادیستی "بازی تاج‌وتخت" پس از شش سال به تلویزیون بازمی‌گردد. او قرار است برای اولین بار از سال ۲۰۱۴ و وقتی که با سریال فانتزی شبکه‌ی HBO وداع کرد، در سریال کمدی "سارا پاسکو" بازی کند.

گلیسون پس از آنکه کارش با نقش "جافری باراتیون" را به پایان برد، اعلام کرد که بازیگری را کنار می‌گذارد چرا که دیگر از این حرفه مانند گذشته لذت نمی‌برد. "جک گلیسون" در مصاحبه با مجله‌ی "اینترتینمنت ویکلی" در سال ۲۰۱۴ گفته بود: "وقتی کاری را برای امرار معاش انجام می‌دهید، رابطه‌ی شما با آن کار تغییر می‌کند. از بازیگری متنفر نشده‌ام، فقط این کاری نیست که بخواهم انجام دهم."

گلیسون پس از جدایی از "بازی تاج‌وتخت" گفت که تحصیلات آکادمیک خود را کامل خواهد کرد. این بازیگر ۲۷ ساله یکی از بازیگران پرشمار سریال جدید پاسکو است. "جولیت استیونسون" و "کاریاد لوید" از دیگر بازیگران این مجموعه‌اند. گلیسون در مورد این سریال می‌گوید: "سریال مستقیماً برآمده از ذهن من است. ذهنم تبدیل به شهر بازی شد و همه به آن دعوت شدند! بازیگران فوق‌العاده‌اند و بسیار مشتاقم که مردم زودتر سریال را ببینند."

به گزارش ۳۰نما، گلیسون اگرچه از تلویزیون دوری کرد اما کمپانی تئاتر "کلپسینگ هورس" را با دوستانش تأسیس کرد. آن‌ها نمایش عروسکی "خرس‌ها در فضا" را در سال ۲۰۱۴ در فستیوال ادینبرو اجرا کردند.

گلیسون در "بازی تاج‌وتخت" با "مارجری"‌ خاندان تایرل با بازی "ناتالی دورمر" ازدواج کرد. در روزهای اخیر شایعه‌ی بازی دورمر به تلویزیون و ژانر فانتزی با فصل دوم سریال "ویچر" شنیده شد اما روز گذشته این شایعه تکذیب شد. او در حین فیلمبرداری فصل دوم سریال پربیننده‌ی نت‌فلیکس در کنار عوامل دیده شده بود.

 

بازی تاج و تخت اچ بی او جفری باراتیون سارا پاسکو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین