کد خبر: 46998 A

پیوند سازندگان "بازی تاج و تخت" با "وست ورلد"

پیوند سازندگان "بازی تاج و تخت" با "وست ورلد"

دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، شورانرهای سریال "بازی تاج و تخت" قرار است حضوری کوتاه و افتخاری در فصل سوم سریال "وست ورلد" داشته باشند.

ایران آرت، در جدیدترین  اخبار سینما و تلویزیون ، شورانرهای سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) قرار است به شبکه HBO بازگردند، اما نه برای ساخت یک سریال جدید. دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان این سریال دارای صحنه‌ای کوتاه و افتخاری در فصل سوم سریال Westworld (وست‌ورلد) هستند. این دو قرار است نقش تکنسین‌های Delos را بر عهده داشته باشند که در این شرکت شیطانی وظیفه آماده کردن میزبان‌های اندرویدی برای این سریال علمی تخیلی را بر عهده دارند. بنیاف و وایس در قسمت دوم فصل سوم سریال وست ورلد حضور دارند و می‌توانید در این قسمت شاهد حضور آن‌ها باشید. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از صحنه یا صحنه‌های مورد نظر در دسترس نیست. پخش فصل سوم سریال Westworld که در ۸ قسمت تولید شده، از تاریخ یکشنبه، ۱۵ مارس ۲۰۲۰ (۲۵ اسفند ۱۳۹۸) آغاز خواهد شد. مانند دو فصل اول، جاناتان نولان و لیزا جوی، وظیفه ساخت فصل سوم سریال وست‌ورلد را نیز بر عهده داشته‌اند.

Westworld

به گزارش زومجی، اتفاقات فصل سوم سریال Westworld چند ماه پس از قتل عام فصل دوم آغاز می‌شود که دلورس ابرناتی، میزبان انتقام‌جو اکنون برای اولین‌بار در دنیای واقعی زندگی می‌کند و با یک مجرم پاره وقت به‌نام کیلب با بازی آرون پال ملاقات می‌کند. همچنین شاهد بازگشت نسخه بهبود یافته میو در یک ماجراجویی جدید در پارکی با تم جنگ جهانی دوم هستیم و همچنین شارلوت هیل و برنارد نیز همچنان در حال مدیریت Delos هستند. ایوان ریچل وود، جفری رایت، تسا تامپسون، تندی نیوتون، اد هریس، لوک همسورث، آرون پال، ونسان کسل، مارشاون لینچ و لنا وایت، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Westworld حضور دارند و به‌ایفای نقش پرداخته‌اند.

در تابستان امسال بود که بنیاف و وایس قراردادی چند جانبه به ارزش ۲۵۰ میلیون دلار با نتفلیکس امضا کردند که سریال The Chair (رئیس) اولین سریال از این قرارداد چند جانبه است. ساندرا اوه، بازیگر سریال Killing Eve (کشتن ایو)، وظیفه بازی در نقش اصلی سریال را بر عهده دارد و بنیاف و وایس نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در این سریال حضور خواهند داشت.

 

بازی تاج و تخت وست ورلد Westworld
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین