کد خبر: 46999 A

شکست انیمیشن "به پیش"/ ضرر صد میلیون دلاری

شکست انیمیشن "به پیش"/ ضرر صد میلیون دلاری

فروش این هفته هالیوود نسبت به سال گذشته و در زمانی مشابه، کاهش ۱۰۰ میلیون دلاری داشت.

ایران آرت، این سایت به بررسی فروش انیمیشن سینمایی "به پیش" پرداخت که با وجود صدرنشین شدن نسبتاً کم فروخت و مورد استقبال قرار نگرفته است. این در حالی است که دیگر عنوان‌های این هفته مثل "راه بازگشت" از کمپانی برادران وارنر در حد انتظار ظاهر شدند.

کل در آمد فیلم‌ها در این هفته تنها نیمی از فروش سال گذشته در هفته مشابه را رقم زده و در حدود ۱۰۰ میلیون دلار کاهش داشته است.

سال گذشته در همین هفته، فیلم سینمایی "کاپیتان آمریکا" محصول کمپانی مارول، منتشر شده بود که ۱۵۵ میلیون دلار فروخت؛ اما امسال هیچ فیلمی حتی به این مقدار نزدیک نشده است. ولی این تنها نگرانی نیست و تعویق اکران فیلم "زمانی برای مردن نیست" از مجموعه سینمایی جیمزباند و همچنین ریسک تعویق در دیگر عنوان‌های سینمایی معروف مثل "یک مکان ساکت ۲" و "مولان" برای هالیوود بیشتر دردساز می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،"به پیش" انیمیشن غیر اخلاقی پیکسار و دیزنی که به دلیل داشتن مضامین نامتعارف و همجنسگرایانه در روسیه سانسور و اکران آن در چندین کشور خاورمیانه ممنوع شد، ۴۰ میلیون دلار در گیشه داخلی و در مجموع ۶۸ میلیون دلار فروخته است که با در نظر گرفتن بودجه ۱۷۵ میلیون تا ۲۰۰ میلیون دلاری آن، فروش خوب و مورد استقبالی محسوب نمی‌شود.

در رتبه بعدی پرفروش‌ها فیلم سینمایی "مرد نامرئی" حضور دارد که تا کنون ۹۸ میلیون دلار فروخته است و سهم آن از گیشه این هفته ۱۵ میلیون دلار بود. "راه بازگشت" با بازی بن افلک نیز ۸.۵ میلیون دلار فروخت و به جایگاه سوم رسید. "سونیک خارپشت" و "آوای وحش" به ترتیب با ۸ و ۷ میلیون دلار در جایگاه چهارم و پنجم قرار گرفتند.

 

هالیوود انیمیشن به پیش
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین