کد خبر: 47148 A

شوهای معروف جهان بدون تماشاگر شدند

شوهای معروف جهان بدون تماشاگر شدند

بسیاری از تاک‌شوهای معروف جهان از جمله "الن شو" و برنامه "جیلی فالون" اعلام کردند که از این پس برنامه آنها بدون تماشاگر ضبط خواهد شد.

ایران آرت: "شوی الن دجنرس" از روز دوشنبه، به دلیل شیوع بیماری همه‌گیر کرونا در آمریکا بدون تماشاگر زنده ضبط خواهد شد. برنامه الن طی بیانیه‌ای تصمیم خود را اعلام کرد.

"با توجه به سرعت شیوع ویروس جدید کووید ۱۹ و برای حفاظت از سلامت بینندگان، "شوی الن دجنرس" از روز دوشنبه ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) بدون بیننده ضبط خواهد شد. این تصمیم برای مدت نامعلومی تا تغییر شرایط اعمال خواهد شد و تأثیری در ضبط برنامه نخواهد داشت. برنامه الن بر طبق برنامه قبلی پخش خواهد شد."

به گزارش 30نما، علاوه بر "شوی الن دجنرس" برنامه‌های دیگری مثل "آخر شب با استیون کلبر"، "برنامه امشب با اجرای جیمی فلن"، "آخر شب با سث مایرز"، "برنامه روزانه با ترور نوآ"، "هفته پیش امشب با جان اولیور"، "ببین در استودیو زنده چه اتفاقی می‌افتد"، "کاملا رک و بی پرده با سامانتا بی" و "شوی گرگ گاتفلد" روز چهارشنبه اعلام کردند که از این پس برنامه بدون تماشاگر ضبط خواهد شد.

در همین راستا، سریال "ریوردیل" پس از اینکه یکی از اعضای تولید با فردی مبتلا به بیماری کرونا در ارتباط بود ضبط سریال را به تعویق انداخت. آزمایش کووید ۱۹ یکی از اعضای تیم سریال جدید شبکه فاکس، "نکست" (neXt) در هنگام فیلم‌برداری در شیکاگو مثبت اعلام شد. شرکت تلویزیونی دیزنی که مسئول ساخت این برنامه است اعلام کرده که در حال گرفتن آزمایش از تمام اعضای این سریال است. همچنین برنامه "بازمانده" (Survivor) ضبط فصل ۴۱ خود را به دلیل شیوع ویروس کووید ۱۹ به تعویق انداخت.

 

جیمی فالون الن دی جنرس جیمی فالن شوی الن دی جنرس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین