کد خبر: 47166 A

ماجرای آدم‌ربایی فرزند ستاره سینما

ماجرای آدم‌ربایی فرزند ستاره سینما

اوماتورمن در بازسازی فیلم "پرچم اشتباهی" در نقش یک تاجر برجسته آمریکایی حضور پیدا خواهد کرد.

ایران آرت: شبکه +Apple TV در حال بازسازی فیلم "پرچم اشتباهی" با زبان انگلیسی و تحت عنوان "سوء ظن" با بازی اوما تورمن، بازیگر برنده جایزه گولدن گلوب، در نقش اصلی است. این آخرین پروژه تلویزیونی تورمن پس از بازی در سریال ترسناک و ماوراء طبیعی "تالار" (Chamber) خواهد بود که بعد از یک فصل در سال گذشته لغو شد. 

"سوء ظن" یک فیلم هیجان انگیز در مورد آدم‌ربایی فرزند یک تاجر برجسته آمریکایی با بازی تورمن خواهد بود. آدم ربایی لئو بیست و یک ساله از یک هتل بزرگ در مرکز نیویورک در فیلم ضبط شده و پخش می‌شود. به سرعت، چهار شهروند انگلیسی که در هتل اقامت دارند، به عنوان مظنونان اصلی آدم ربایی شناخته می‌شوند. اما آیا آنها بیش از اینکه در یک مکان اشتباه و در زمان اشتباه قرار بگیرند مقصر هستند؟

به گزارش سینمافارس، دیگر بازیگران سریال کونال نیر، نوآ امریک، جورجینیا کمپل، الیس گیبل، الیزابت هنستریج و آنخل کولبای خواهند بود. سریال اصلی که توسط امیت کوهن و ماریا فلدمن ساخته شده، اولین بار در سال ۲۰۱۵ روی آنتن رفت و اخیراً در ژانویه گذشته دومین فصل خود را پخش کرد.

این سریال داستان پنج شهروند معمولی را روایت می‌کرد، که ناگهان خود را مظنون اصلی آدم ربایی با مشخصات بالا یافتند. از آنجا که سرویس‌های خبری بارها و بارها نام و عکس آنها را پخش می‌کنند، تلاشهای آنها برای انکار همه بیهوده است.

راب ویلیامز و کریس لانگ به ترتیب شورانر و کارگردان سریال بوده و در عین حال تهیه‌کنندگان اجرایی نیز هستند. درین مک لیود و کمپانی Keshet Productions به همراه هاوارد بورچ و آوی نیر تهیه‌کنندگان سریال خواهند بود. آنا وینگر و لیات بناسلی نیز از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

 

هالیوود اوما تورمن تارانتینو اوما ثورمن پرچم اشتباهی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین