کد خبر: 47188 A

کرونا اکران سه فیلم دیزنی را لغو کرد/ وضعیت نامشخص "بلک ویدو"

کرونا اکران سه فیلم دیزنی را لغو کرد/ وضعیت نامشخص "بلک ویدو"

والت دیزنی سرانجام تصمیم به عقب انداختن اکران سه فیلم مولان، The New Mutants و Antlers گرفت تا ویروس کرونا قربانیان بیشتری بگیرد.

ایران آرت، ویروس کرونا طی روزهای اخیر در حال گرفتن قربانی‌های بیشتری در صنعت سینما است و پس از لغو تولید فیلم‌ها و سریال‌های مختلف، حال نوبت به عقب افتادن اکران فیلم‌های جدید شده است که تاکنون اکران فیلم‌هایی چون فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست)، فیلم Peter Rabbit 2: The Runaway (پیتر خرگوشه ۲: فراری)، فیلم سریع و خشن 9 (Fast and Furious 9)، فیلم The Lovebirds و فیلم A Quiet Place: Part 2 (یک مکان ساکت: قسمت دوم) عقب افتاده است. همچنین ویروس COVID-19 به‌تازگی باعث تعطیلی Disneyland (دیزنی‌لند) نیز شده است. حال در جدیدترین  اخبار سینما و تلویزیون ، شرکت والت دیزنی تصمیم به عقب انداختن اکران سه فیلم جدید خود گرفته است.

The New Mutants

به گزارش زومجی، طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، در پی گسترش شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان دیزنی اکران فیلم‌هایی چون فیلم Mulan (مولان) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۲۷ مارس ۲۰۲۰ (۸ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود، فیلم The New Mutants (میتونت‌های جدید) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۳ آوریل ۲۰۲۰ (۱۵ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود و فیلم Antlers (انتلرز) که پیش از این قرار بود در تاریخ ۱۷ آوریل ۲۰۲۰ (۲۹ فروردین ۱۳۹۹) اکران شود، را تا مدت زمان نامشخصی عقب انداخته است و تاریخ اکران جدید این سه فیلم قرار است در آینده اعلام شود. اگرچه اطلاعات جدیدی در دسترس نیست، اما گفته می‌شود که دیزنی در حال بررسی وضعیت فیلم Black Widow (بلک ویدو) نیز است که احتمالا در آینده نزدیک وضعیت اکران یا عقب افتادن اکران این فیلم نیز مشخص خواهد شد.

Antlers

حال باید دید که اکران چه فیلم‌های دیگری قرار است بخاطر ویروس کرونا با تاخیر مواجه شود که با توجه به برنامه دیزنی، احتمالا کار سختی برای مشخص کردن زمان اکران جدید برای فیلم‌های خود دارد و حتی ممکن است برخی از این فیلم‌ها با تاخیر طولانی نیز مواجه شوند. علاوه‌بر سینما، به‌تازگی نمایشگاه E3 2020 لغو شده و همچنین کنفرانس GDC نیز عقب افتاده است. همچنین اخیرا تست کرونای تام هنکس و ریتا ویلسون مثبت اعلام شده و این دو در حال حاضر در قرنطینه به سر می‌برند.

 

دیزنی مولان The New Mutants کرونا Antlers
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین