کد خبر: 47241 A

زمان شروع فیلمبرداری "مرد عنکبوتی 3" اعلام شد

زمان شروع فیلمبرداری "مرد عنکبوتی 3" اعلام شد

تام هالند در مصاحبه جدید خود اطلاعاتی جدیدی از فیلم Spider-Man 3 از جمله زمان شروع فیلم‌برداری فیلم و بازگشت زندیا را تایید کرد.

ایران آرت، در ماه مهر امسال و پس از نزدیک به دو ماه اختلاف، سرانجام والت دیزنی، مارول استودیو و سونی پیکچرز به توافق جدیدی دست پیدا کردند تا شخصیت مرد عنکبوتی بار دیگر به دنیای سینمایی مارول بازگردد و حداقل شاهد حضور او در دو فیلم دیگر که یک فیلم، قسمت سوم فیلم Spider-Man (اسپایدرمن) است و فیلم دیگر که هنوز مشخص نیست، نیز باشیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی جدیدی از فیلم Spider-Man 3 (اسپایدرمن 3) منتشر شده است. در مصاحبه با PhilippineDailyInquirer، تام هالند، بازیگر نقش پیتر پارکر ملقب به مرد عنکبوتی تایید کرد که فیلم‌برداری و تولید قسمت سوم فیلم اسپایدرمن که هنوز نام آن مشخص نشده، قرار است از ماه جولای ۲۰۲۰ (تیر یا مرداد ۱۳۹۹) در استودیوی فیلمسازی پاین‌وود در آتلانتا آغاز شود که درواقع خبری که پیش از این منتشر شده بود را تایید می‌کند.

به گزارش زومجی، هالند همچنین بازگشت MJ با بازی زندیا را در فیلم Spider-Man 3 تایید کرد که چندان هم این موضوع غافلگیر کننده نیست، اما باید دید که اتفاقات اواخر فیلم Spider-Man: Far From Home (مرد عنکبوتی: دور از خانه) چه تاثیری روی روابط میشل جونز با پیتر پارکر خواهد گذاشت. هالند در ادامه فاش کرد که فیلمنامه قسمت سوم فیلم Spider-Man را خوانده است و همه چیز را در مورد فیلم می‌داند و با اینکه اطلاعاتی از داستان و اتفاقات فیلم فاش نکرد، اما داستان این فیلم را کاملا دیوانه‌وار خواند. بااین‌حال، هالند از دادن اطلاعات بیشتری خودداری کرد و حال باید در آینده نزدیک منتظر انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با فیلم Spider-Man 3 باشیم.

فیلم Spider-Man 3 قرار است در تاریخ ۱۶ جولای ۲۰۲۱ (۲۵ تیر ۱۴۰۰) اکران شود. جان واتس برای کارگردانی و کریس مک‌کنا و اریک سامرز برای نوشتن فیلمنامه در قسمت سوم فیلم Spider-Man بازگشته‌اند.

 

مرد عنکبوتی 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین