کد خبر: 47281 A

کرونا "بتمن" را زمین گیر کرد

کرونا "بتمن" را زمین گیر کرد

سرانجام گسترش ویروس کرونا باعث تغییر نظر برادران وارنر و تعطیلی فیلمبرداری فیلم The Batman به مدت حداقل دو هفته شده است.

ایران آرت، از ماه گذشته مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم The Batman (بتمن) رسما آغاز شد و هفته گذشته نیز مت ریوز، کارگردان و نویسنده فیلمنامه این فیلم، با انتشار ویدیویی آزمایشی از رابرت پتینسون در نقش شوالیه تاریکی رسما رونمایی کرد که واکنش‌های متفاوتی را نیز در پی داشت. پس از آن ریوز از بت موبیل جدید بتمن در این فیلم نیز رونمایی کرد که ظاهر متفاوتی نسبت به نسخه‌های دیگر آن داشت. بااین‌حال، شیوع گسترده ویروس کرونا باعث عقب افتادن چندین فیلم و متوقف شدن فیلمبرداری و تولید چندین فیلم و سریال شده، اما شرکت برادران وارنر تصمیم گرفت تا فیلمبرداری تمامی فیلم‌های در دست ساخت خود را ادامه دهد که این موضوع باعث انتقادات شدیدی از این شرکت نیز شده بود. حال در تازه‌ترین  اخبار سینما و تلویزیون ، ویروس کرونا سرانجام باعث تعطیل شدن فیلمبرداری فیلم Batman شده است. 

فیلم The Batman

به گزارش زومجی، شرکت بردادران وارنر با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مراحل فیلمبرداری فیلم The Batman از روز شنبه این هفته به مدت دو هفته تعطیل شده است و در ادامه اعلام کردند که استودیو همچنان وضعیت کنونی را زیر نظر خواهد داشت. در واقع به‌نظر می‌رسد که در صورتی که گسترش ویروس کرونا ادامه پیدا کند، تعطیلی فیلمبرداری فیلم بتمن ممکن است ادامه پیدا کند و حتی می‌تواند باعث تعطیلی دیگر فیلم‌های این استودیو نیز شود. این تعطیلی تولید در حالی اتفاق افتاده که قرار بود محل تولید فیلم Batman به شهر لیورپول منتقل شود. علاوه‌بر فیلم بتمن، والت دیزنی فیلمبرداری چندین فیلم لایو اکشن خود از جمله فیلم Shang-Chi and The Legend of the Ten Rings (شانگ-چی و افسانه ۱۰ حلقه) و فیلم The Little Mermaid (پری دریایی کوچولو) را متوقف کرد و همچنین نتفلیکس نیز از تعطیلی تولید فیلم Red Notice (اعلان قرمز) خبر داده است. 

این در حالی است که فیلمبرداری دیگر فیلم‌های برادران وارنر مثل قسمت جدید فیلم The Matrix (ماتریکس) در شهر سن فرانسیسکو و فیلم King Richard (پادشاه ریچارد) در شهر لس آنجلس همچنان ادامه دارد. همچنین مراحل فیلمبرداری فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت‌انگیز ۳) نیز قرار است از روز دوشنبه این هفته در لندن آغاز شود، اما این موضوع می‌تواند خیلی سریع تغییر کند؛ چرا که استودیو در حال بررسی وضعیت کنونی است. رابرت پتینسون، زوئی کراویتز، جفری رایت، پل دینو، اندی سرکیس، کالین فارل، پیتر سارسگارد، جان تورتورو، جیمی لاوسون و گیل پرز آبراهام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Batman حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

فیلم The Batman برای اکران در تاریخ ۲۵ ژوئن ۲۰۲۱ (۴ تیر ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.

 

 

بتمن کرونا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین